جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

ستاد اجرایی هفدهمین جشنواره بین المللی بسیج «مقاومت» در سومین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب‌فرهنگی، اولویت‌های فرهنگی و علمی را تصویب و به دولت اعلام می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انواع رنگ‌های ساختمانی با دامنه تنوع بالا وجود دارد. هر یک از رنگ‌ها، ویژگی‌ها و کارایی خاص خود را دارند.

خبرگزاری تسنیم

به عنوان دانش‌آموخته حوزه و دارنده تحصیلات دانشگاهی در رشته فلسفه، برای علاقه‌مندان به حوزه فلسفه اسلامی کتابی بهتر از آموزش فلسفه سراغ ندارم، اما حق نگاه‌های مبتکرانه مرحوم مصباح یزدی در مباحث مختلف کتاب به‌خوبی ادا نشده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به لو رفتن امتحانات نهایی، گفته است به هیچ وجه، هیچ تقلبی در امتحانات نبوده است.

خبرگزاری تسنیم

شخصیت اصلی شهید سلیمانی آن است که در جنگ 33 روزه و 7 روزه در اتاق فرماندهی حزب الله و در تونل‌های مقاومت با لباس فرمانده و ژنرال بزرگ، سنگر به سنگر به‌دنبال جنایتکاران آمریکایی و اسرائیل نشان داده شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توسعه خطوط ریلی و ساخت آزادراه و جاده‌های ترانزیتی می‌توان یک منبع درآمد پایدار و اشتغال‌زایی در این خطه از کشور ایجاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه، ضمانت اجرایی، تاثیر روابط بین الملل در عرصه اقتصاد و مردمسالاری دینی را سه مولفه ای دانست که در تدوین این برنامه باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر فرحناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران درباره برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در سطح استان‌ها نیز برگزار می‌شود، به این صورت که دستورالعمل و تامین بودجه‌ها اجرایی شده و هدف از برگزاری چنین جشنواره‌ای آموزش برای قالیبافان است تا بتوانیم سطح دانش هنرمندان قالی باف را ارتقا دهیم. آموزش‌هایی در حوزه تخصصی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاپی زاده ایچاد تنوع در اشتغال و درآمد عشایر را از اولویت کاری این سازمان اعلام کرد تا زندگی و معیشت عشایر تنها متکی بر دام و مرتع نباشد.

خبرگزاری تسنیم

ما حاج قاسم را درک نکردیم و فقط از آن یک اسم و شعار نگه داشتیم اما تئوری‌ها و مکتبش را رها کرده‌ایم. حاج قاسم برایمان شده است یک اسم، احساس و موسیقی. این حاج قاسم اسطوره‌ای بدون حاج قاسم تاریخی و مکتبی و اندیشه‌ای و فلسفی به درد نمی‌خورد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دغدغه های نمایندگان خراسان رضوی در خصوص تامین آب مشهد گفت: حل مشکلات آب مشهد در جلسات مختلف بررسی و نهایی شده است.

وب‌گاه عصر ایران