پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی در حال بررسی طرحی است که بتواند بیمه مطلوبی برای کارکنان و معلمان مدارس غیردولتی پیاده‌سازی و اجرا کند.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری می‌تواند در سد‌معبر، ورود و جمع‌آوری کند اما در بحث کودکان کار این اجازه را ندارد، گفت: درصدی از کودکان کار در استثمار گروه‌های سازمان‌یافته هستند که حتی شاید منفعتی از درآمد آنها به خانواده این کودکان نرسد!

خبرگزاری مهر

نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم تبادل فرهنگی میان تهران و دیگر کشورهای دنیا تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تئاترشهر؛ تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به عنوان سالن‌های زیر مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تنها طی یک هفته در کنار ثبت رکورد میزبانی از 11 هزار و 627 نفر به فروشی بیش از 582 میلیون و 803 هزار توان دست یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با هیات مدیریت شهری «نجف» دیدار کردند. بر اساس این گزارش در این دیدار که با حضور شهردار نجف برگزار شد بر لزوم تبادلات فرهنگی بین شهر‌های تهران و نجف تاکید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست تبادل تفاهم نامه فی مابین دانشکده تازه تأسیس تجارت و مالیه با سازمان‌ها، مراکز و شرکت‌های مرتبط با فعالیت این دانشکده، گفت: دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با وجود اینکه فقط چند ماه از تأسیس آن می‌گذرد، اما به دلیل رویکرد‌های ابتکاری که در این دانشکده پیگیری شده است، در حال تبدیل به یکی از دانشکده‌هایی...

خبرگزاری دانا

محمدرضا بیاتی گفت: شورای ششم در نظر دارد در مجموعه مدیریت شهری کمیسیون آب تشکیل و از حق شهروندان دفاع کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیروز (14 تیر ماه) مراسم تکریم دانشمندان، پژوهشگران و برگزیدگان و نیز اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی در سالن اجلاس سران و با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل گفت: برای امسال هم برنامه داریم که حدود 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی را برای اشتغال کارکنان وظیفه اختصاص دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

من و هم قطارانم پشت میز ونیکمت دانشکده ی حقوق پس از آشنایی با اصول و مختصات اصل تفکیک قوا، آموختیم که قانون فصل الخطاب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاوران ایرانی خائن که از سیاستمداران آمریکایی هستند، با مشورت‌های خود خواستار تشدید تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران شده‌اند اما طبق بیانات رهبر انقلاب، محاسباتشان غلط از آب درمی‌آید.

خبرگزاری دانشجو

میثم مهدیار؛ جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره کمبود ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی در کشور، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلی که درخصوص کمبود پزشک و دندانپزشک در کشور داریم بحث تعارض منافع است. وی با اشاره به اینکه در نظام سلامت ما سیاست‌گذاران این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند، ادامه داد: پزشکان و دندانپزشکان در بحث سیاست‌گذاری حاضر و در بخش خصوصی فعالند....

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «ملاحظات اخلاقی در روان‌شناسی» از منظری متفاوت به مواجهه اخلاق و روان‌شناسی می‌پردازد. این کتاب توسط «فیلیپ بانیارد» و «کارا فلانگان» تألیف شده و «محمد کیاسالار» و «حمیدرضا نمازی» آن را به فارسی برگردانده‌اند.