پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی اعلام کرد گروه‌های تئاتری پیش از شروع تمرین و صرف هزینه‌های مادی و معنوی باید مراحل قانونی صدور پروانه نمایش را طی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی، شرایط صدور پروانه نمایش آثار نمایشی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی اعضای شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اخیرا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرحی با عنوان «تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام عرضه در بورس‌های کالایی» تهیه و تدوین شده که بررسی این طرح بیانگر آن است که معاملات محصولات شرکت های تولیدی در بورس کالا باید تحت سلطه کامل وزارت صمت انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم تبادل فرهنگی میان تهران و دیگر کشورهای دنیا تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل هنر‌های نمایشی از لزوم تعیین تکلیف مراحل قانونی صدور پروانه نمایش پیش از اقدام گروه‌های نمایشی به صرف هزینه‌های مادی و معنوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیژن نوباوه، زئیس کمیسون فرهنگی مجلس در گفتگویی در مورد وضعیت فیلم های توقیف شده و دلایل این موضوع صحبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین کمک به اهل قلم، افزایش آزادی برای خلق و انتشار آثارشان است که اگر این اتفاق بیافتد هم در مادیات و هم در غیرمادیات، نه تنها خودکفا می شوند بلکه با درآمدزایی مالی و اعتباری، کمک رسان دولت ها هم خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوران شیوع ویروس کرونا، آلبوم‌های «اروند» و «سرباز» را منتشر کرد که هر کدام در ژانر خودشان از آثار با کیفیتِ عرصه موسیقی بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلسوفی‌ست که می‌گوید زبان با شعر به‌وجود می‌آید، رضا داوری اردکانی اما معتقد است که زبان، اصلی دارد که به‌راحتی آن را متوجه نمی‌شویم و زبانی که به‌راحتی فهمیده نمی‌شود ماندگار است، مثل شعر حافظ.

خبرگزاری مهر

انجمن تصویرگران و شورای کتاب کودک پنجشنبه 16 تیر نشست «گرامیداشت پدربزرگ قصه‌های خوب» به مناسبت صدمین‌سال تولد مهدی آذریزدی فردا پنجشنبه 16 تیر در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سینما‌های کشور به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) از اذان مغرب روز چهارشنبه 15 تیرماه تا اذان مغرب روز پنجشنبه 16 تیرماه تعطیل خواهند بود. سینما‌ها از عصر پنجشنبه فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. پیش‌تر هم روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی اعلام کرده بود که تالار‌های نمایشی تهران و دیگر شهر‌های کشور روز چهارشنبه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 اعلام شده لازم است...

خبرگزاری دانا

بهروز عیسی زهی با تاکید بر برندسازی هنرهای دستی در سیستان و بلوچستان گفت: داشتن یک برند یا نام تجاری قدرتمند در معرفی و فروش صنایع دستی به هنرمندان استان کمک شایانی می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ از لزوم تعیین تکلیف متن و مراحل قانونی صدور پروانه نمایش پیش از اقدام گروه‌های نمایشی به‌صرف هزینه‌های مادی و معنوی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اولین نشست تخصصی گردشگری روستایی که دربرنامه دورهمی رسانه‌ای بومیرو با مشارکت موسسه راوینو برگزار شد، محمد فرزاد میرزایی مدیرکل گردشگری مناطق آزاد ریاست جمهوری میزبان امین خراسانی دکتری برنامه ریزی روستایی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران از اندیشه وران گردشگری روستایی و نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بود. در...