پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌های پاییز امسال در تهران 20 روز زودتر از سال 1401 شروع شده است. مطابق این داده‌ها، نخستین بارش مؤثر پاییز امسال استان به میزان 9 میلی‌متر در شبانه‌روز منتهی به 13 مهر و از ایستگاه هواشناسی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارش شده است. این در حالی است که نخستین بارش پاییز گذشته...

خبرگزاری تسنیم

در حالی بارش‌های پاییزی تهران 20 روز زودتر آغاز شده که آمار سازمان هواشناسی از بارش‌ها نشان می‌دهد بارش در 12 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت مثبت شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات پیشبینی هواشناسی امروز در تهران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از آغاز زودهنگام بارش‌های پاییزی در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های پاییز امسال در استان حدود 20 روز زودتر از سال گذشته شروع شده است. بر اساس این داده‌ها نخستین بارش مؤثر پاییز امسال استان با میزان 9 میلی متر در شبانه روز منتهی به 13 مهرماه و از ایستگاه هواشناسی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارش شده است. این در حالی است که نخستین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از آغاز زودهنگام بارش‌های پاییزی در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امسال بارش باران در استان تهران در مقایسه با سال‌های گذشته زودتر و پربارتر شروع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی را موجب دسترسی آسان‌تر به بازار آهن دانست و گفت: حذف تردد خودرو‌های سنگین از معابر منطقه 18 و کاهش بار ترافیک در محلات از مزیت‌های این افتتاح است. مهدی پیرهادی در حاشیه آیین بهره برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ترافیک منطقه 18، گفت: رفع...

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگراه بروجردی در جنوب غرب تهران آماده بهره برداری شد. در دوره قبل مدیریت شهری این پروژه را به جای تکمیل، خاک کردند اما در این دوره با رفع معارضین، بروجردی ساخته و امروز افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس امیری‌فر، از دولتمردان دولت های نهم و دهم و از مخالفان امروز احمدی نژاد، می گوید: احمدی نژاد مانند دوره های قبل برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد و در واقع به دنبال این مسئله است که به نوعی حضور پیدا کند که البته این بار هم مثل گذشته ردصلاحیت خواهد شد و نظام، ایشان را تایید نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محمود احمدی‌نژاد، به دنبال سیاست «بست نشینی» بهاری‌ها، به مدت 10 ساعت در فرودگاه ماند و بر سفر خود اصرار کرد و پس از قبول مسئولیت پیامدهای احتمالی این سفر، راهی گواتمالا شد.

وب‌گاه گسترش

پس از گذشت چندین سال، مترو پرند آماده افتتاح شد. بیش از 10 سال است که کلنگ افتتاح مترو پرند به زمین خورده اما در طول سال‌های گذشته، با پیش آمدنِ مشکلاتی، مترو به پرند نرسید، تا سرانجام با همت مدیران کشوری و متروی تهران خط متروی پرند از ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند به طول حدود 20 کیلومتر اکنون آماده افتتاح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با همت مدیران کشوری و متروی تهران خط متروی پرند از ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند به طول حدود 20 کیلومتر اکنون آماده افتتاح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود احمدی‌نژاد، علی‌رغم توصیه‌های امنیتی با سیاست «بست نشینی» در فرودگاه و پذیرش مسئولیت سفر خود، راهی گواتمالا شد تا در یک سمپوزیوم با موضوع مدیریت آب در جهان سخنرانی کند. مهر نوشت: باز هم نام محمود احمدی‌نژاد در میان است! مرد جنجالی که به همراه حلقه یارانش موسوم به «حلقه انحراف» که بعدها خود را «مردان بهاری» نامیدند، با جنجال و هیاهو و سیاست «بست نشینی» سعی می‌کند خود را در ساحت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمود احمدی‌نژاد» رییس جمهور اسبق ساعتی پیش با پذیرش مسولیت امنیتی سفر خود به گواتمالا، مجوز خروج از کشور را دریافت کرد.