سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا دولت را مکلف کردند تا برای افزایش ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به اعطای مجوز به شرکت های خارجی برای پرواز در مسیرهای خارجی اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا در راستای افزایش ظرفیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به اعطای مجوز به شرکت های خارجی برای پرواز در مسیرهای خارجی همراه با تعیین نرخ رقابتی سوخت و خدمات فرودگاهی و ناوبری اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق برنامه هفتم توسعه امکان حضور ایرلاین‌های خارجی در پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) فراهم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دکترای افتخاری دانشگاه تهران به عنوان نماد عالی آموزش کشور به شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه اعطا شد.

وب‌گاه فرارو

امروز آبعلی با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس سردترین شهر تهران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به هفته قبل 6 تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به هفته قبل 6 تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

داده های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به سه شنبه قبل شش تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به هفته قبل 6 تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است. داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به هفته قبل 6 تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی اعلام کرد: داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفرهای زیارتی به سوریه تا اطلاع ثانوی متوقف شد. سفرهای زیارتی به سوریه تا اطلاع ثانوی متوقف شد. به گزارش عرشه آنلاین، سفرهای زیارتی به سوریه با توجه به تداوم ناآرامی‌ها در فلسطین اشغالی به طور موقت متوقف شد و تا اطلاع ثانوی هیچ زائری به دمشق اعزام نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی اعلام کرد: داده‌های ایستگاه هواشناسی تهران نشان می‌دهد که دمای پایتخت در شبانه روز گذشته نسبت به هفته قبل 6 تا 10 درجه سلسیوس سردتر شده است. این کاهش دما در صبح‌ها 6 درجه و بعدازظهر‌ها حدود 10 درجه سلسیوس بوده است. صبح امروز کمینه دمای پایتخت به 13.5 درجه سلسیوس رسید که حدود 6 درجه سردتر از سه شنبه گذشته بود. همچنین گرم‌ترین دمای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفرهای زیارتی به سوریه به دلیل ناآرامی‌ها در منطقه و درگیری‌ها در فلسطین اشغالی به طور موقت متوقف شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که در روز‌های گذشته با استقبال گسترده مردم وارد تهران شده بود امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت. جمعی از مردم و دانشجویان چهارشنبه (19 مهرماه) برای استقبال از شیخ ابراهیم زکزاکی در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند. این افراد با در دست داشتند عکس شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار سلیمانی و آیت الله خامنه‌ای رهبر...