سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر «آتیلا پسیانی» ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بعد از تشییع به بهشت‌زهرا منتقل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر شیعیان نیجریه با تشکر از شرکت‌کنندگان در مراسم استقبال از وی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بسیار خوشحالم که امروز چنین جمعیتی از مقاومت حمایت می‌کند و جز تشکر از شما عزیزان حرفی ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه با استقبال گروه‌های دانشجویی و مردمی زیادی وارد فرودگاه امام (ره) شد.

خبرگزاری تسنیم

شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه لحظاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز آیین استقبال از پیکر مرحوم آتیلا پسیانی در فرودگاه امام خمینی برگزار شد و هنرمندانی همچون سحر دولتشاهی در این مراسم حضور داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، چهارشنبه 19 مهرماه شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد. ورود شیخ زکزاکی مورد استقبال پرشور دانشجویان ایرانی و دیگر دانشجویان مسلمان از ملت‌های مختلف قرار گرفت. از ساعت‌های اولیه صبح امروز تعداد زیادی از دانشجویان برای استقبال در فروگاه حاضر شدند. در این تعدادی از دانشجویان نیجریه‌ای برای استقبال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حضور دانشجویان نیجریه‌ای در فرودگاه امام خمینی (ره) برای استقبال از شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر شیعیان نیجریه را می بینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در دومین سفر خارجی خود پس از پایان حصر خانگی، دقایقی پیش وارد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، بامداد روز چهارشنبه 19 مهر جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما با حضور در فرودگاه امام خمینی به استقبال پیکر آتیلا پسیانی رفتند. محمد چرمشیر، رضا کیانیان، منوچهر شاهسواری، شهرام گیل آبادی، پژمان بازغی، سحر دولتشاهی، مرضیه برومند، طناز طباطبایی، رامبد جوان، امیر جدیدی، آروند دشت آرا، احسان حاجی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از هنرمندان و دوستان آتیلا پسیانی از ساعات اولیه بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) گردهم آمدند تا از پیکر بی‌جان این هنرمند فقید بعد از چند روز انتظار استقبال کنند. او روز جمعه 14 مهرماه در کشور فرانسه به دیار باقی شتافت و کارهای مربوط به انتقال او به ایران از همان روز شروع شد تا اینکه توانستند او را بعد از چند روز به ایران برسانند. پیکر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مراسم ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران چهره های شناخته شده زیادی به استقبال پیکر این هنرمند فقید رفتند.

خبرگزاری تسنیم

پیکر آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از چند روز انتظار بالأخره بامداد امروز به ایران رسید تا همیشه در خاک سرزمین مادری‌اش آرام بگیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز 19 مهر ماه به ایران رسید.