سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز 19 مهر ماه به ایران رسید و سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی و دیگر هنرمندان به استقبال پیکر بی جان او آمدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: آیا به دنبال لاغری و سوزاندن چربی اضافی در اطراف ناحیه شکمی خود هستید؟ به احتمال زیاد همه این را می خواهند. اما بهترین و ساده ترین راه برای صاف کردن شکم چیست؟

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان او استقبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مراسم ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران چهره های شناخته شده زیادی به استقبال پیکر این هنرمند فقید رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان آتیلا پسیانی استقبال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز 19 مهر ماه به ایران رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان آتیلا پسیانی استقبال کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز 19 مهر ماه به ایران رسید. پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز 19 مهر ماه به ایران رسید. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس پیگیری ایسنا، جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان او استقبال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: محمود احمدی نژاد که پس از حواشی بسیار سرانجام به گوآتمالا سفر کرد، در سمپوزیوم علمی محیط زیست در این کشور سخنرانی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران پس از حضور و کسب مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی هانگژو و شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک در ریودوژانیرو برزیل به تهران بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 مهر) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده 47 این لایحه را جهت بررسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع دادند. همچنین در بند (الف) ماده 48 که به کمیسیون تلفیق ارجاع شده آمده است: به منظور تحقق سیاست‌های کلی از جمله رشد اقتصادی، اجرای طرح‌های عظیم اقتصادی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رسیدگی قضایی به پرونده هواپیمای اوکراینی انجام شده و برای 10 نفر از متهمان حکم صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هیات‌های جمهوری اسلامی ایران و چهار دولت اوکراین، بریتانیا، سوئد و کانادا راجع به سانحه هواپیمای اوکراینی (ژنو، 10-11 مهر 1402) بیانیه‌ای منتشر کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازوکار نحوه اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی از جمله برقی‌سازی قطارها، انتقال فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره)، توسعه منطقه مکران، مهار آبهای مشترک و مرزی به دلیل ابهام به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ارجاع شد.

خبرگزاری دانشجو

آخرین گروه از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشت.