سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که در روزهای گذشته با استقبال گسترده مردم وارد تهران شده بود امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که چهارشنبه با استقبال گسترده مردم وارد تهران شده بود امروز در نماز جمعه تهران حضور یافت.

وب‌گاه عصر ایران

شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به همراه همسرش صبح روز (چهارشنبه 19 مهرماه) با استقبال اقشار مختلف مردم و جمعی از تشکل های دانشجویی وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدی نژاد در سفر پرحاشیه خود به گواتمالا یک «قندان میناکاری سفینه‌ای چکشی» به وزیر این کشور هدیه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پیکر آتیلا پسیانی وارد تهران شد و از آنجا به بهشت زهرا منتقل شد. صبح امروز پیکر آتیلا پسیانی وارد تهران شد و از آنجا به بهشت زهرا منتقل شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صبح امروز پیکر مرحوم آتیلا پسیانی همراه همسر وفرزندان وارد ایران شد و مراسم استقبال از پیکر این هنرمند فقید در فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روحانی جنجالی آفریقایی که مدتی را نیز در زندان نیجریه گذرانده بود، ساعتی پیش به فرودگاه امام وارد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مرحوم آتیلا پسیانی برای تشییع به بهشت زهرا انتقال یافت. پیکر مرحوم آتیلا پسیانی برای تشییع به بهشت زهرا انتقال یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیکر «آتیلا پسیانی» ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بعد از تشییع به بهشت‌زهرا منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر «آتیلا پسیانی» ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بعد از تشییع به بهشت‌زهرا منتقل شد.

وب‌گاه الف

رهبر شیعیان نیجریه در بدو ورود به تهران با تشکر از شرکت کنندگان در مراسم استقبال از وی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بسیار خوشحالم که امروز چنین جمعیتی از مقاومت حمایت می‌کند و جز تشکر از شما عزیزان حرفی ندارم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاوه بر دانشجویان، تعدادی از شهروندان ایرانی نیز در مراسم استقبال از رهبر شیعیان نیجریه در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافته بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیخ ابراهیم الزکزاکی دقایقی پیش با استقبال دانشجویان وارد تهران شد. شیخ ابراهیم الزکزاکی دقایقی پیش با استقبال دانشجویان وارد تهران شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه با استقبال گروه‌های دانشجویی و مردمی زیادی وارد فرودگاه امام (ره) شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ ابراهیم زکزاکی امام آفریقا در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی ایران با تحول در دنیا زمینه ظهور را فراهم کند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از رهبر شیعیان نیجریه استقبال کردند.