شنبه 29 اردیبهشت 1403

فروشگاه کتابشهر بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
فروشگاه کتابشهر بوشهر افتتاح می‌شود

پس از تهران، مشهد مقدس و شهرکرد قطار افتتاح فروشگاه‌های کتابشهر این هفته در بوشهر توقف خواهد کرد.

پس از تهران، مشهد مقدس و شهرکرد قطار افتتاح فروشگاه‌های کتابشهر این هفته در بوشهر توقف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر آئین افتتاح «کتابشهر بوشهر» همراه با رونمایی از کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» چهارشنبه 5 خردادماه برگزار خواهدشد.

کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» روایتی است از مسیر پرفراز و نشیب جوانی که در جامعه امروزی نه ارثیه چندانی دارد و نه حاضر است برای موفق شدن شرکتش به احدی باج بدهد و رشوه بگیرد. این کتاب روایت تلاش‌های «نوید نجات‌بخش» مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «بهیار صنعت سپاهان» است که به قلم «بهزاد دانشگر» به رشته تحریر درآمده و توسط نشر «معارف» منتشر گردیده است.

در مراسم رونمایی از کتاب که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 17 آغاز خواهد شد علاوه بر راوی و نویسنده کتاب، عادل پیغامی استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد مقاومتی و سیدبشیر حسینی استاد دانشگاه و کارشناس سواد رسانه‌ای به نقد و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

فروشگاه کتابشهر بوشهر واقع در میدان امام خمینی در مساحتی بالغ بر 180 مترمربع، علاوه‌بر عرضه بیش از 2700 عنوان کتاب، لوازم‌التحریر و هدایای فرهنگی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است کتابشهر با ایجاد کافه‌کتاب تلاش نموده محیطی مناسب برای گردهمایی و بحث و تبادل نظر اهالی کتاب را فراهم نماید.