پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فروش نفت ایران

فروش نفت ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت در قانون بودجه سال 1402، به نهادها و برخی دستگاه های غیر از وزارت نفت مجوز داده تا با فروش نفت، بخشی از درآمد خود را کسب کنند. این موضوع نیز در لایحه بودجه سال آینده هم دیده شده است که بر این اساس، 134 هزار میلیارد تومان که برای تقویت بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته‌شده که نیروهای مسلح در صورت عدم تحقق، می‌توانند در هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت از طریق فروش نفت و میعانات...

وب‌گاه فرارو

فروش همزمان نفت ایران توسط چند نهاد و ارگان موجب شده است تا مشتریان نفت ایران از این چند دستگی سوء استفاده کرده و تخفیفات قابل ملاحظه‌ای را طلب کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولت در قانون بودجه سال 1402، به نهاد‌ها و برخی دستگاه‌های غیر از وزارت نفت مجوز داده تا با فروش نفت، بخشی از درآمد خود را کسب کنند. این موضوع نیز در لایحه بودجه سال آینده هم دیده شده است که بر این اساس، 134 هزار میلیارد تومان که برای تقویت بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته‌شده که نیرو‌های مسلح در صورت عدم تحقق، می‌توانند در هماهنگی با سازمان برنامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

پایگاه خبری الجزیره در گزارشی تاکید کرد که ایران با رکورد شکنی در تولید و صادرات فرآورده‌های نفت و گاز تحریم‌های آمریکا را به چالش کشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون معتقد است سالی سخت از نظر اقتصادی پیش روی ایران است چرا که منابع درآمدی دولت در سال جاری منابعی محدود و در مواردی غیرقابل تحقق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش بیشترین و کمترین بازدهی نرخ دلار در سال 1402 و دلایل نوسان اسکناس آمریکایی مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه گفت: ایران توانسته حقوق قانونی خود را که فرصت توسعه به این کشور از طریق فروش نفت را می‌دهد، بازگرداند که مشکلی ندارد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی توضیح داد که یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی، اعلان سیاست قبل از تهیه تمامی تدابیر لازم برای اجرای آن است. او اظهار داشت: در پایان سال، شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم، اما به طور کلی، سال جاری به عنوان پایدارترین سال ارزی در دوره شش سال گذشته برای کشور بوده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی اعلان سیاست قبل از تهمیدات لازم برای اجرای آن است، گفت: در ماه‌های پایانی سال شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم اما در مجموع امسال باثبات‌ترین سال ارزی کشور طی شش سال اخیر بوده است.

وب‌گاه گسترش

دیروز بازار ارز تجربه نوسانات اندکی کرد و در نهایت در پله نهم کریدور 50 هزار تومان ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

درباره وضعیت بازار ارز در هفته‌های آینده نگاه‌های متفاوتی وجود دارد. برخی کارشناسان عنوان می‌کنند با توجه به تورم بالای 40 درصد، افزایش قیمت دلار حتمی است، اما برخی نیز از نزول قیمت‌ها صحبت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد در مقاله‌ای نوشت: تجربه دهه گذشته در زمینه نوسانات درآمد‌های نفت به واسطه تحریم یا نوسانات قیمتی در دوران کرونا نشان داد که استفاده از درآمد‌های نفتی برای تراز کردن منابع و مصارف بودجه عمومی نه تنها به ناپایداری اقتصاد کشور منجر می‌شود، بلکه بروز بیماری هلندی و تشدید فشار بر معیشت خانوار را نیز به دنبال خواهد داشت و همین واقعیت ضرورت اصلاح ساختار مالی دولت و حرکت به سمت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده ارشد ستاد فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده، در جلسه کمیته نیرو‌های مسلح سنای آمریکا گفت: جمهوری اسلامی، خاورمیانه را به کانون بحران‌ها تبدیل کرده و کلید بازدارندگی این است که تهران بفهمد این رفتار برایش عواقب بدی دارد. ژنرال مایکل کوریلا بدون اشاره به نقش بی‌بدیل آمریکا در بی‌ثبات‌سازی و ناامن کردن منطقه مدعی شد: «ایران با حمایت نظامی از حماس...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان درباره تاثیر حضور ترامپ بر روی اقتصاد ایران توضیح داد.