یک‌شنبه 15 مهر 1403

فعالیت برخی رشته‌های ورزشی زنجان با سیر صعودی کرونا ممنوع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت برخی رشته‌های ورزشی زنجان با سیر صعودی کرونا ممنوع شد

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شدت یافتن شیوع ویروس کرونا، فعالیت برخی از رشته های ورزشی این استان، ممنوع اعلام شد.

مهدی سپهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، فعالیت استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ازجمله بدنسازی و پرورش اندام و همچنین ورزش های پرخوردی چونکشتی، کاراته، جودو تا روز شنبه /19 مهر ماه جاری / ممنوع شده است.

وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس با ستاد استانی و ستاد ملی مدیریت مبارزه با ویروس کرونا، تعامل و همکاری جدی و تلاش وافر دارد تا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی با جدیت و دقت تمام از سوی فعالان عرصه ورزش، رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به موج سوم شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان اشاره کرد و گفت: بر اساس بند سوم صورتجلسه سی و ششمین ستاد ملی مقابله با کرونا و اختیارات داده شده به استانداری ها برای اقدامات پیشگیرانه، طبق هماهنگی انجام گرفته با وزارت کشور، محدودیت کرونایی به مدت یک هفته در برخی حوزه ها در استان اعمال می شود.

خدابخش مرادی نافچی، افزود: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها در این یک هفته ممنوع است و علاوه بر آن مساجد و مصلی‌ها، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه های ورزشی و رشته های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو از دیگر مراکز مورد نظر است.

به گفته این مسؤول، کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی شامل این محدودیت ها بوده که در این خصوص فرمانداران شهرستان ها و مدیران مربوطه نظارت های لازم بر رعایت این مفاد را داشته باشند و در صورت بی توجهی ها با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*