سه‌شنبه 10 مهر 1403

فعالیت‌های تبلیغی اثربخش یکی از شاخص‌های اعتماد عمومی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت‌های تبلیغی اثربخش یکی از شاخص‌های اعتماد عمومی است

اراک - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فعالیت‌های تبلیغی اثربخش یکی از شاخص‌های اصلی تقویت اعتماد عمومی در جامعه است.

حجت‌الاسلام محمد قمی عصر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، افزود: ایران اسلامی به لحاظ فرهنگی در دوران پیچیده‌ای قرار گرفته و در این شرایط فعالیت تبلیغی هدفمند و برنامه‌محور می‌تواند گام مهمی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی، مبلغان دینی باید با هدایت مردم به سمت آموزه‌های دینی و تقویت بنیه مذهبی مقابل این هجمه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: دشمن در دهه 70 از تمام ظرفیت‌ها در جهت ضربه زدن به فرهنگ ملت ایران استفاده کرد اما در نهایت شهدای مدافع حرم مانند شهید محسن حججی از نسل همان سال‌ها برای اعتلای آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند که این مهم به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد بزرگ است که در نتیجه درک و فهم درست از آموزه‌های دینی به‌دست آمده است.

حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم اگر به واسطه فعالیت‌های تبلیغی حل شود بدون شک اعتماد عمومی از جامعه روحانیت افزایش پیدا می‌کند که این موفقیت تنها با برنامه‌ریزی‌های هدفمند عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی به لحاظ مفاخر و شخصیت‌های برجسته فرهنگی و سیاسی یکی از استان‌های برجسته کشور است و تقویت حرکت‌های انقلاب باید بیش از پیش در این خطه دنبال شود.

در این آیین از خدمات هفت ساله حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور تقدیر و حجت‌الاسلام مهدی عباسی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

*س_برچسب‌ها_س*