یک‌شنبه 18 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تحریم‌های ایران نهایتا 5 یا 6 سر فصل دارد که یکی از آنها مربوط به انرژی هسته‌ای و با اتهامات واهی است که به ایران می‌زنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد حوزه علمیه قم گفت: بنده هیچ اعتقادی به حجاب اجباری ندارم و آن را مفید هم نمی‌دانم. مسأله حجاب یک مقوله‌ای فرهنگی است؛ در عین حالی که کار علمی، فرهنگی، تبیین و روشنگری درباره آن باید باشد، اختیار و آزادی به عنوان حق انسان‌ها هم باید در نظر گرفته شود.

خبرگزاری مهر

مرضیه نفری گفت: در قصه‌هایی که قهرمانشان زن است، الگو و چالش مبارزه و پیروزی کم‌تر دیده می‌شود. به‌ندرت تعقیب و گریز وجود دارد و معمولاً شخصیت زن با آزمون طاقت و بردباری روبه‌رو است.

خبرگزاری مهر

یهودیانی که در اسرائیل هستند، پیاده‌نظامی هستند که اصالت نژادی ندارند و ابزار دست یهودی‌های اصلی هستند که کماکان به عنوان حشمدون در نیویورک، پاریس، آفریقای جنوبی و آرژانتین هستند.

وب‌گاه فرارو

آلبر کامو می‌نویسد: «تن‌ها یک مسئله فلسفی واقعاً جدی وجود دارد و آن هم "خودکشی" است. قضاوت در مورد اینکه آیا زندگی ارزش زیستن دارد یا نه، به معنای پاسخ دادن به بنیادی‌ترین پرسش فلسفه است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سهام شرکت انویدیا به شدت پرنوسان شده است زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی هستند که نشان دهد تمایل ارائه‌دهندگان خدمات ابری بزرگ نسبت به پردازنده‌های هوش مصنوعی چه تغییری کرده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با انتقاد از عدم همکاری باشگاه ها گفت: سرمایه گذاری فعلی برای من و هیچ کس دیگر نیست بلکه برای تمام ملت ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم جوانان ایران زیر نظر حسین عبدی آماده حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مصاف با لائوس، مغولستان و هندوستان می‌شود. این روز‌ها حسین عبدی پس از برگزاری اردوی چین در ایران اردوی آماده سازی شاگردانش را دنبال می‌کند و در مرحله بعدی آماده سازی تیم امارات می‌رود تا مرحله نهایی آماده سازی پیش از ورود به مسابقات را مدیریت کند. عبدی البته از عدم...

خبرگزاری مهر

کارشناس مسوول دبیرخانه شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی گفت: بیست و چهارمین انجمن علمی حوزه‌های علمیه مجوز فعالیت گرفته و به زودی تأسیس می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: مقاومت عاشورایی به عنوان نماد‌ی از ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از مظلومان در تاریخ شناخته می‌شود. اربعین حسینی در این میان حرکتی مردمی برای زنده نگهداشتن آرمان‌ها و مفاهیم است. پیاده‌روی اربعین، یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بشری است که هر ساله میلیون‌ها عاشق و مشتاق را از سراسر جهان به سوی کربلای معلا می‌کشاند. این حرکت عظیم، صرفاً...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بر بازگشایی امن و موفق مدارس در مهرماه ونقش پذیری دانش آموزان در فرآیند های تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید دقیقی اعلام کرد که در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های مدعی قهرمانی شمس‌آذر را ترک می‌کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چادرملو و شمس آذر فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می‌روند. سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا با تیم خوب چادرملو که تیمی با ساختار خوب است، بازی داریم. تیم خوبی ساخته شده و شرکت بزرگی آن را حمایت می‌کند. سعید اخباری مربی تحصیل کرده و جوان فوتبال است و حضورشان...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.