جمعه 27 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

در فلسفه چین باستان مفهومی هست که نشان می‌دهد هر کس چگونه می‌تواند به بهترین نحو کار خود را انجام دهد؛ چه یک آشپز باشد که دارد گوشت گاو را برش می‌زند و چه حاکمی که کشور را اداره می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجلس دوازدهم، دو فراکسیون سیاسی اصلی تحت عناوین «فراکسیون انقلاب اسلامی» و «فراکسیون مستقلین» فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این دو فراکسیون از زمان شروع به کار مجلس نقش فعالی در جلسات رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم ایفا کرده‌اند. با این حال، موضوع تشکیل فراکسیون‌های تخصصی همواره خبرساز بوده و جنجال‌هایی را به دنبال داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه‌های هفته ملی کودک در کشور با برگزاری یک نشست خبری در تهران و با شعار «برای کودکان، برای آینده» با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونان و مدیران‌کل کانون، صبح روز شنبه 14 مهر 1403 آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سی و ششمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به‌عنوان بزرگ‌ترین فستیوال سینمای کودک و نوجوان خاورمیانه، با شعار "پروانه‌های مقاومت در شهر زندگی" که به یاد کودکان شهید شده توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی انتخاب شده، از چهاردهم تا نوزدهم مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین که همچنان سکان‌دار بنیاد سینمایی فارابی در دولت چهاردهم است در اصفهان برگزار می‌شود. معمولاً با اعلام تغییر تحول مدیریتی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، برنامه‌های هفته ملی کودک در کشور با برگزاری یک نشست خبری در تهران با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونان و مدیران‌کل کانون، صبح روز شنبه 14 مهر 1403 آغاز شد. در این نشست که به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک اختصاص داشت حامد علامتی مدیرعامل کانون، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری هفته ملی کودک گفت: مسأله کودک باید به مسأله جاری در همه سطوح جامعه تبدیل شود.

خبرگزاری مهر

نشست علوم شناختی و مطالعات خانواده دانشکده خانواده دانشگاه تهران با حضور اساتید و دانشجویان ارشد مطالعات زنان و خانواده برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

«تاسیسات نفتی در منطقه از جمله اهرم‌های مهمی هستند که ایران و متحدانش در منطقه به آن توجه ویژه‌ای دارند. در این رابطه، گروه‌های مقاومت عراقی اعلام کرده اند که اگر اسرائیل دست به یک ماجراجویی بزرگ از جمله علیه عراق بزند، این گروه‌ها نیز واکنش سختی نشان خواهند داد و البته که تاسیسات نفتی در منطقه را هم هدف قرار می‌دهند. موضوعی که در صورت تحقق می‌تواند تبعات مهلکی را برای بازار جهانی نفت،...

خبرگزاری مهر

رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه نسبت به چالش‌ها و مشکلات استان مسئول هستم، گفت: محدودیت‌های اقتصاد دریا محور در گیلان برداشته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با آغاز هر دوره مجلس شورای اسلامی، موضوع تشکیل فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی به یکی از مباحث مهم و مورد توجه تبدیل می‌شود. این فراکسیون‌ها به نمایندگان همفکر کمک می‌کنند تا به‌صورت هماهنگ و منسجم به اهداف خود دست یابند. در این گزارش به بررسی فلسفه وجودی، تغییرات جدید در شکل‌گیری فراکسیون‌های تخصصی و تأثیر آنها بر فعالیت‌های مجلس می‌پردازیم. فراکسیون‌ها...

خبرگزاری تسنیم

با آغاز دوره دوازدهم مجلس، موضوع تشکیل فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی به یکی از مباحث کلیدی تبدیل شده است. تغییرات جدید در آئین‌نامه مجلس، از جمله محدودیت در تعداد فراکسیون‌های تخصصی برای هر نماینده، به‌منظور افزایش کارایی این نهادها طراحی شده است.

وب‌گاه فرارو

«یکی از بهترین راه‌های هدفمندکردن تلاش و کوشش آقازاده‌ها در پیشگاه خداوند و مردم، همین ایجاد سبقت در امور خیریه است. به هر حال آقازاده‌ها خودشان در نظام‌های حزبی به‌عنوان لرد‌ها یا محافظه‌کاران نفوذ و حضور پیدا خواهند کرد که عاقلانه‌تر اینکه حد و حدود آنان را قانون و سیاست نانوشته و مقررات حزبی ساماندهی کند و آقازاده‌ها یله و رها نشوند؛ و گرنه هر کدامشان هسته مافیا‌های قدرت، و محور...

وب‌گاه الف

خبرگزاری مهر

ضرایب دروس سوابق تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1405-1404 از طریق آزمون سراسری سال 1404 مشخص شد و داوطلبان باید سابقه تحصیلی ایجاد کنند.