یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالله مومنی برای اجرای حکم زندان روز 27 دی ماه به شعبه اجرای احکام مراجعه کرده است که به او گفته می‌شود با توجه به شرایط خانوادگی وی، امکان تعویق اجرای حکم برای مدتی وجود دارد.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس‌جمهور در اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد گفت: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست و عبور از این بحران خودخواسته، به دنبال گسترش دامنه جنگ به سایر کشورها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، بر اساس فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی 1/ 7/ 1400 تا 1402/6/31 از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به...

وب‌گاه ورزش سه

فیلیپ تروسیه گفته بود ویتنام قبل از بازی اخر دور گروهی راهی دور بعد جام ملت ها خواهد شد ولی اولین تیم حذق شده لقب گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازرگان اما برای ختم جنگ به هر دری زد... هم برای آیت‌الله منتظری پیغام می‌فرستاد تا هاشمی رفسنجانی جانشین فرمانده کل قوا را تحت تاثیر قرار دهد (‌چندان که در مصاحبه‌ی بعد از قبول قطعنامه دو بار گفت «با توجه به نظر آیت‌الله العظمی منتظری پذیرفتیم» تا مومنان را به لحاظ شرعی قانع کند و مشخصا رزمندگان اصفهانی را) و هم نزد پسرعمه خود - آیت‌الله مرعشی‌نجفی - رفت و گفته می‌شود نامه‌ی او به...

وب‌گاه عصر ایران

در تاریخ بسیار کم پیش آمده است که زنان نقش راهبردی ایفا کنند، اما زمانی هم که این نقش به آنها داده بشود، آن را با افتخار پیش می‌برند، از همین رو نمی توان این امر را منکر شد که تاثیرگذاری آنها بر جریان‌های فکری تاریخ موثرتر از مردان بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیصد و بیست و هفتمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای هیأت عالی جذب اعضای هیات علمی در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. در ابتدای جلسه کی نژاد، رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی ضمن تبریک حلول ماه رجب، یاد و خاطره شهدای غزه کرمان را گرامی داشت و از وزارت بهداشت،...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: همکاری دسته‌جمعی کشورها در نظام بین الملل در راستای ایجاد یک نظم نوین صلح محور با شعار «امنیت برای همه، ناامنی برای هیچ کس» ضرورت می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

نظریه‌های کیهان‌شناسی اغلب درباره آغاز گیتی، روند تکامل کیهان و حتی مرگ و فرجام آن صحبت می‌کنند. آیا گیتی تا ابد وجود خواهد داشت؟ یادداشتی از عرفان کسرایی، پژوهشگر دکتری فلسفه کیهان‌شناسی در دانشگاه بن آلمان.

وب‌گاه فرارو

ناتانیل کان در آغاز قصد نداشت مستندی زندگی‌نامه‌ای (بیوگرافیک) بسازد. او می‌گوید: من به دنبال نشانه‌هایی از پدرم بودم که زندگی او را برایم روشن کند. اینکه عاشق سه زن بوده. از هرکدام یک فرزند داشته و همه آن‌ها هنرمند یا معمار بوده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

استاد کریم مجتهدی از سرآمدان اندیشه فلسفی در ایران معاصر بود. هر چند 2 روز پیش، جامعه فکری کشور او را از دست داد، ولی بسیاری معتقدند آثار و اندیشه‌های وی سال‌ها با ما خواهد بود و چه بسا در دهه‌های آینده، افرادی بر این کره خاکی قدم بگذارند که عمق سخنان و اندیشه‌های وی را بهتر از ما دریابند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مجید امرایی، سیمین امیریان و حمید کاکاسلطانی داوری بخش فراگیر را برعهده گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از افزایش چشمگیر جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر طی امسال خبر داد.

وب‌گاه الف

بخش فراگیر (افراد دارای معلولیت) در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با داوری مجید امرایی، سیمین امیریان، حمید کاکاسلطانی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمد هادی عطایی که چندی پیش نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است، با ابراز تاسف از شرایط اقتصادی تئاتر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هیچ گروهی یک هراز تومانی کمک‌هزینه دریافت نکرده است و این در حالی است که 20 درصد از فروش گیشه هر گروه کسر می‌شود.