یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ کنگ حضور یافت و به سوالات پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ کنگ اظهار داشت: بازی قبلی بسیار سخت بود. یک بازی قدرتی و جنگنده که متاسفانه یکی دو مصدوم دادیم. وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کنند فلسطین تیم ضعیفی بود، اما اصلا چنین چیزی نبود. ما اگر دقایق اول به گل نمی‌رسیدیم یقینا در ادامه بازی سخت‌تر می‌شد. هنگ کنگ هم تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. 7 بازیکن دورگه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تعداد زنان در مجلس تناسبی با جامعه ما ندارد. امروز سوال این است که در بین 290 نماینده مجلس چرا باید تعداد بانوان 17 نفر باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حداد عادل گفت: تعداد زنان در مجلس تناسبی با واقعیت جامعه ندارد و از 290 نماینده چرا تعداد زنان نماینده 16 نفر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنها که نوشته‌های گاه و بی‌گاه من را می‌خوانند، می‌دانند که ادبیات به‌کار گرفته شده در متن مذکور فرسنگ‌ها از قلم من فاصله دارد و من اگر هم بخواهم مطلبی در این زمینه‌ها بنویسم، برای انتشار آن از مطبوعات دارای مجوز رسمی استفاده می‌کنم.

وب‌گاه عصر ایران

اگر دوست دارید ادراکتان از زندگی بیشتر شود و میان خود و جهان پیرامونتان صلح برقرار کنید بهتر است فلسفه بخوانید. اما، چیزی که فلسفه خواندن را پیچیده می‌کند، قدمت این اندیشه از دوران یونان باستان تا کنون است. در این میان، ده‌ها فیلسوف مطرح، حرف‌های ناگفته بسیاری را با ما در میان می‌گذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این کتاب‌ها علی‌رغم ادعاهایشان بیش از پیش به ناتوانی خوانندگان‌شان از به‌دست آوردن فهمی مشخص درباره سیاست و عمل سیاسی منتهی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور در سومین نشست طرح ملی اعتلا (تعالی معرفتی و مهارتی و حرفه‌ای استادان) دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: طرح اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی یک طرح ارزشمند و دارای فلسفه است. وی خاطرنشان کرد: لازمه وجود دانشگاه حکمت بنیان این است که در...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه از برگزاری آزمون استخدامی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف و جذب 10 هزار نفر از واجدین شرایط در قوه قضائیه طی سال آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه دانشگاه باید سهم بزرگی در صحنه مشارکت اجتماعی و سیاسی داشته باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه می تواند مؤثر بوده و زمینه مشارکت بیشتر در انتخابات را فراهم کند.

وب‌گاه فرارو

ستاد کریم مجتهدی از اساتید فلسفه غرب و فلسفه و حکمت ایرانی - اسلامی روز دوشنبه 25 دیماه دوستداران خود را در این دنیا تنها گذاشت.

وب‌گاه تابناک

در پی درگذشت کریم مجتهدی چهره ماندگار فلسفه ایران آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا پیامی به شرح زیر صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فلسفه ورزش معلول و معلولان یا به اصطلاح جدید توانیابان هر چه هست بی شک کسب مدال نیست.

خبرگزاری تسنیم

وقتی یک فیش‌برداری از سخنان رهبر معظم انقلاب در بحث عالم هنر، هنر چیست و هنرمند کیست انجام می‌دهید، یکی از دغدغه‌های ایشان، هنر اسلامی و انقلابی است. خیلی سعی کردم در این وادی با حوزه‌های علمیه ارتباط برقرار کنم و بگویم از این ظرفیت استفاده کنید.

خبرگزاری فارس