یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس شورای وحدت استان تهران درباره گفت‌وگوی شورای وحدت با جبهه پایداری گفت: با جبهه پایداری هم صحبت شده و امکان رسیدن به یک لیست مشترک وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا امروز ساعت 21 در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سسک فابرگاس فاش کرد که برای پیشرفت در مربی‌گری می‌خواهد از پپ گواردیولا، روبرتو دی‌زربی و میکل آرتتا الگو بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه فال روزانه جمعه 29 دی 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد....

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 88 آقای مهندس موسوی ادعای تقلب کرد و هیچ نسبت ساختاری هم با اصلاحات ندارد. نامزد اصلاح‌طلبان سیدمحمد خاتمی بود. خاطرتان هست و اگر شک دارید می‌توانیم تاریخ را بازگردانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هانری کربن از قول یکی از همکاران ایرانی بیان می نماید که علامه طباطبایی، فعالیت فیلسوف عرفانی را در این جهان شبیه به یک " کارخانه مجرد سازی" می دانسته است. آنگاه خود توضیح می دهد که منظور از مجرد سازی، متوسل شدن به یک امر انتزاعی صرف ذهنی نیست، بلکه به نحوی تحقق بخشیدن به امور روحی و معنوی نامرئی و فراهم آوردن اسباب قوام و دوام آنهاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / عضو هیئت امنای پژوهشگاه فقه معاصر با انتقاد از ضعف در روش در آثار برخی از بزرگان حوزه علمیه گفت: نتیجه این روند آن است که برخی اوقات کاملا ضد مقاصد شریعت هستند ولی در مثلا حیل ربا کاملا مقاصدی می‌شوند گویا همه نصوص اسلام در خدمت مقاصد شریعت بوده است و یا چون شیخ مفید و دیگران در عین عقل‌گرایی، ناگهان در موردی اخباری‌گرا می شوند!

وب‌گاه فرارو

الان در آنالیز جدید شاید اگر هزار پاس بدهید به شما نمره‌ای ندهند، شاید یک پاسی بدهید که چهار بازیکن را از بازی خارج می‌کند که پنج امتیاز می‌گیرد، پس این فلسفه کمی قدیمی شده است. ما باید طوری بازی کنیم که هم مالکیت داشته باشیم و هم سریع هم به فاز حمله برویم. گواردیولا در منچسترسیتی همین کار را انجام می‌دهد. همین فلسفه را من در تیم‌هایم انجام می‌دهم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه چاره ای جز میدان دادن به جوانان نداریم، عنوان کرد: زمانی که جوانان وارد عرصه می‌شوند، نارضایتی‌ها تبدیل به رضایت و بی اعتمادی ها تبدیل به اعتماد می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی با تیم ملی هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خلاقیت و ابتکار خاصیت بازیکنان ایرانی است که باید در طول بازی استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قلعه نویی در واکنش به سوالی که از طارمی پیرامون چینش و وظیفه مهاجمان تیم ملی پرسیده شد، عنوان کرد: من کاملتر بگویم. هر بازیکنی در باشگاه خودش وظیفه‌ای دارد ولی وقتی به تیم ملی می‌آید باید با افکار مربی تیم ملی کار کند. قلعه نویی در واکنش به سوالی که از طارمی پیرامون چینش و وظیفه مهاجمان تیم ملی پرسیده شد، عنوان کرد: من کاملتر بگویم. هر بازیکنی در باشگاه خودش وظیفه‌ای دارد ولی وقتی به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست بانوان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که با حضور نامزد‌های خانم عضو این شورا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: بیش از 100 روز است که مردم مسلمان، قهرمان و آزاده فلسطین به جرم حمایت از سرزمین خود زیر هجمه حملات شدید رژیم صهیونیستی هستند. وی افزود:...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند که فلسطین تیمی ضعیف بود که اصلاً اینگونه نبود.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، صحبت های امیر قلعه نویی در مورد فلسفه جدید فوتبال نوین را ببینید.