دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

تاتنهام می‌خواهد پس از ناکامی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، از حفره‌های قانونی لیگ برتر عربستان برای جذب دیه‌گو ژوتا استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

«زبان» پُل ارتباطی میان فرهنگ‌هاست و زبان فارسی معرف فرهنگ و هویت ملی ایرانیان خواهد بود که گزاف نیست اگر گفته شود در دنیای کنونی، زبان فارسی چون چتری بر جغرافیای پهناوری از جهان گسترده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنج کتاب مهم درباره امام زمان (عج) که به سیره امامت ایشان و مسائل مختلف پیرامون زندگی این حضرت پرداخته در گزارش زیر معرفی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: هنوز جلسه‌ای برای بررسی درخواست وزیر ارتباطات و آخرین اقدامات در مورد بازنگری فیلترینگ تشکیل نشده است. عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: هنوز جلسه‌ای برای بررسی درخواست وزیر ارتباطات و آخرین اقدامات در مورد بازنگری فیلترینگ تشکیل نشده است. مهدی باقری عضو ناظر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم شب شهادت امام حسین عسکری (ع) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) می‌تواند ایام بصیرت نامگذاری شود، اظهار کرد: با شهادت ایشان دیگر امام بالای سر امت نیست و شیعه بعد از ایشان به یک بلوغ در تشخیص رسید. وی ادامه داد: مراجعه به علما به معنای عدم تشخیص شیعه نیست؛ بلکه همین که به کدام...

وب‌گاه ورزش سه

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از کودکی هوادار لیورپول بوده و فلسفه فوتبالی‌اش را مدیون این تیم است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «فلسفه هنر ابن سینا» اثر هادی ربیعی در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ دوم رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: همزمان با سال تحصیلی جدید حوزه، درس خارج فقه آیت‌الله محمد سروش محلاتی، از استادان حوزه علمیه قم از سیستم رسمی حوزه حذف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین خبر داد همزمان با سال تحصیلی جدید حوزه، درس خارج فقه آیت‌الله محمد سروش محلاتی، از استادان حوزه علمیه قم از سیستم رسمی حوزه حذف شده است.

خبرگزاری تسنیم

لوح تقدیر و هدایای تعلق گرفته شده به استاد فقید سید عبدالله انوار، چهره فرهیخته و برجسته تاریخ و فرهنگ ایرانی، در بیست و نهمین جایزه ادبی و تاریخی بنیاد موقوفات استاد محمود افشار به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تحویل شد.

وب‌گاه گسترش

جدیدترین شیوه‌نامه اجرایی رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران برای سال تحصیلی 1403-1402 منتشر شد؛ از آنجایی که لاک ناخن، برچسب‌های ناخن و ناخن‌های مصنوعی موجب افزایش شانس انتقال عفونت می‌شود، داشتن این ناخن‌ها ممنوع است. وزارت بهداشت به منظور قانونمندی و استانداردسازی رفتار و پوشش دانشجویان و دستیاران دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، پس از 10 سال مصادیق پوشش...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «اراده همگانی» رکن اصلی تحول مطلوب انقلاب اسلامی است.