دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین شیوه‌نامه اجرایی رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی و دستیاران برای سال تحصیلی 1403-1402 منتشر شد؛ از آنجایی که لاک ناخن، برچسب‌های ناخن و ناخن‌های مصنوعی موجب افزایش شانس انتقال عفونت می‌شود، داشتن این ناخن‌ها ممنوع است.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید تیم ملی آلمان، در اولین نشست خبری خود گفت تمرکزش فعلا تنها بر رقابتهای یورو 2024 خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دفاع مقدس ما مردمی ترین دفاع و جنگ تاریخ بود که پشت سر گذاشتیم؛ وجهه اجتماعی این دفاع فوق العاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خطیب نماز جمعه این هفته تهران دفاع مقدس را نه تنها نقطه عطف تاریخ کشور بلکه تاریخ منطقه و جهان قلمداد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: نرم افزار دستیابی به ایران قوی و فتح قله‌ها فرهنگ دفاع مقدس ماست. همه بخش‌های کشور ما از جمله، اقتصاد، مدیریت، صنعت، دیپلماسی و... باید یک پیوست دفاع مقدسی داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه 70 درصد روابط اجتماعی ما روابط کلامی است، گفت: زبان در روابط اجتماعی تعیین کننده است و در حفظ حقوق دیگران و به سلامت برگزار کردن رابطه اجتماعی ما دارای اهمیت ممتاز است. وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم توفیق داد اولین جمعه ماه ربیع الاول...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس در گزارشی به دلیل اصلی اقدامات تروریستی سازمان منافقین علیه مردم مسلمان ایران بعد از انقلاب اسلامی پرداخته است.

وب‌گاه ورزش سه

محمد ربیعی می‌گوید هدف اول تیم او از پرتاب بلند گلزنی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های متعددی درباره جنگ تحمیلی عراقِ تحت امر رژیم صدام حسین ساخته شده است. سینمای ایران از اولین روزهای آغاز جنگ پا به میدان گذاشت تا روایت تصویری این حادثه مهم تاریخ معاصر را بازسازی کند.

وب‌گاه ورزش سه

ذوب‌آهن موفق شد تا در اهواز مقابل استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گروه گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو از اهواز، محمد ربیعی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: به استقلال خوزستان و دوستان خوبم پورموسوی و پیروانی خسته نباشید می‌گویم. خدا قوت به بازیکنان خودمان و تیم ذوب‌آهن می‌گویم. در این شرایط آب و هوایی و زمین چمن خیلی سخت بود. توانستیم دست پر از اهواز برگردیم. نیمه اول استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد، ولی در نیمه دوم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی ایرانی و موسیقی تلفیقی طی روزهای آینده مجموعه کنسرت‌هایی را در تالارهای مختلف تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان آقای رئیسی و امثال او در صحن علنی سازمان ملل چه کارکردی دارد؟ اگر به سیاست و نتایج و توابع این سخنان کاری نداشته باشیم و صرفا تریبون سازمان ملل را فرصتی برای اظهار نظر بدانیم احتمالا از سخنانی از این دست به شدت لذت می بریم. رئیس جمهور یک کشور انقلابی پیشِ چشمِ نمایندگانِ رسمی بسیاری از کشورها، امپریالیسم جهانخوار را به چالش می کشد و صهیونیست ها را محکوم می کند و به حامیان داعش...