دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنجال برکناری رابرت مالی همچنان ادامه دارد و منتقدان کی گویند که تمایل مالی به پیروی از سیاست منعطف در ارتباط با ایران، توقف رایزنی ها را در پی داشته و مانع از احیای توافق هسته ای شده است؛ موضوعی که به تهران فرصت بیشتری برای مانور در منطقه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار کتاب‌های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از انتشار 9 هزار و 420 عنوان کتاب در مرداد سال 1402 خبر می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجاب‌استایل‌ها در ایام پیاده‌روی اربعین با ناخن‌های کاشته و آرایش‌های آنچنانی دست از درآمدزایی برنداشتند، این روزها هم در ایام شهادت پیش‌رو در حال تکاپو هستند. آیا دغدغه آن‌ها حجاب است یا استحاله چادر؟

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط بهتری در ادامه فصل داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار کتاب‌های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از انتشار 9 هزار و 420 عنوان کتاب در مرداد سال 1402 خبر می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش هم‌اندیشی ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: هر مدرسه یک ایران آینده و هر دانش‌آموز یک دنیاست؛ آینده با همین نوجوانان، شکوفه‌های معطر و امید‌های ما ساخته می‌شود. وی افزود: هر کسی امروز دانش‌آموزان ما را تربیت کند آینده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه بیان کرد، آموزش و پرورش تنها انتقال دانش نیست در کنار انتقال دانش، پرورش قلب‌ها، استحکام بخشی به ایمان‌ها، نفوذ ناپذیرسازی دل‌ها و تسخیر ذهن‌ها مهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه، بیان کرد، در نبرد سخت در خطوط مقدم بوده‌ایم و شما در پشت جبهه‌ها ما را یاری کردید تا راه غلبه بر دشمن بسته شود اما امروز صحنه جابجا شده است شما در قلب مرکزی میدان جنگ هستید و ما پشت سر شما ایستاده‌ایم و شما را یاری می‌دهیم اما خطوط نبرد، میدان عمل شماست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه، گفت: یکی از شگفت‌آورترین خصوصیاتی که در انقلاب ما ظهور دارد این است که هرجا با دشمن قدرتمند درگیر شدیم، قدرت ساختیم و موفق شدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از فضای اخلاقی، گفت: در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش آموزان بیاموزید که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند. فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از فضای اخلاقی، گفت: در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرلشکر سلامی گفت: ما بسیاری از مسیرهای سخت برای فتح قله‌ها را طی کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن مجرب، میدان دیده و کارکشته است، گفت: او شکسته خورده اما عقب نرفته و خاموش نشده است زیرا می‌داند زوال او معادل رونق و صعود ماست و ما در چنین میدانی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: دشمن تلاش دارد حفره‌ای عمیق در باور و امید ما ایجاد کند و می‌خواهد میدان جنگ را از جغرافیای سرزمینی به جغرافیای ذهن‌ها تغییر دهد.