دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

از تلویزیون به من پیشنهاد شده سریال بسازم؛ من هم موافقم که سریال بسازم اما یک شرط دارم، آن هم این است که شما «سرزمین کهن» را پخش کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازنده برنامه «زندگی پس از زندگی» درباره اهانت برخی به قرآن برای تحت شعاع قرار دادن فلسفه پیاده‌روی اربعین و شعائر امام حسین (ع) بیان کرد: چنین چیزی ممکن نیست. شما مشتی خاک بردارید و به خورشید بپاشید. وقتی فردی این کار را کند خورشید خاموش می‌شود یا آن فرد خودش مضحکه می‌شود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد دانشگاه گفت: تاریخ بی نیازی انسان از خدا به پایان رسیده است؛ ولی این تاریخ پایان بشر نیست! آغاز نیاز نوین بشر به ارتباط مجدد با خداست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جرد لتو خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی در مصاحبه اخیرش درباره مدت زمان اعتیادش در دوران جوانی و دلیل ترکش صحبت کرده است!

وب‌گاه ورزش سه

یکی دو هفته پیش تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که شرح‌های کنابه‌آمیزی بر آن نوشته شد. مهدی طاهرخانی نقدی بر این نگاه دارد:

وب‌گاه مشرق نیوز

موضوع قبول ولایت‌عهدی مأمون از سوی امام رضا (ع) یکی ازظریف‌ترین مسائلی است که تا به امروز اذهان را به خود درگیر ساخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: اگرچه در مواضع خاصی از مقاطع قیامت، توبه پذیرفته نیست ولی در غیر آن مواضع خاص، آیات زیادی دلالت دارند که در قیامت امکان توبه و رهایی از عذاب وجود دارد و توبه از گناهان نزد خداوند امر مطلوبی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مامون مخصوصاً قید کرده بود که حضرت رضا را از شهرهای شیعه نشین عبور ندهند و وقتی که این گروه را وارد مرو می‌کنند، حضرت رضا را از آن گروه و مردم جدا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مامون پس از خلافت دریافت که نزد مردم مقبولیت ندارد، در چنین شرایطی تنها راه مشرعیت دادن به حکومتش را حضور امام رضا (ع) به عنوان ولیعهد می‌پنداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ائمه جمعه سراسر کشور امروز در شهرهای مختلف به ایراد خطبه‌های نماز جمعه پرداخته و بر هوشیاری مردم برای مقابله با فتنه‌های دشمنان همزمان با سالروز اغتشاشات سال گذشته تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه دو جلدی «خط امان (پژوهشی در موعود ادیان)» اثر آیت الله محمد امامی کاشانی توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «پایان ناخرسندی» نوشته تاد مک گوان از سوی انتشارات ققنوس منتشر و روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در چهارصد و دهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، بیانات مهم آیت الله خامنه ای در سال 1367 برای اولین بار منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی از شخصیت وارسته پیامبر اکرم (ص) به عنوان موهبت الهی و فلسفه افلاک یاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوگوی برخی از مشهورترین برندهای دنیا به گونه ای طراحی شده که نمایانگر چیزی فراتر از زیبایی صرف باشند. در حقیقت، در بعضی از آن ها در پس هر خط، پیچ و خم و رنگی معنای ویژه ای نهفته است. هیوندای