جمعه 27 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد: امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با جمعی از فعالان رسانه‌ای کشور سوریه در صحن علنی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کرد.

وب‌گاه گسترش

سیدحمید پورمحمدی در مورد نحوه افزایش حقوق در سال 1404 گفت: معافیت مالیاتی برای طبقات پایین که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت. به عبارت دیگر، معافیت مالیاتی که تا کنون برای حقوق ماهیانه 12 میلیون تومان بود، به 24 میلیون تومان افزایش خواهد یافت تا عدالت بیشتری تحقق یابد.

خبرگزاری مهر

مدیر اجرایی رقابت‌های علمی نخبگانی حوزه‌های علمیه از ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این رقابت‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامالا هریس در حالی این روزها تلاش می کند تا با برتری بر رقیب سرسخت خود به کرسی ریاست کاخ سفید تکیه بزند که بسیاری از محافظه‌کاران در آمریکا نسبت به نقش او در سیاست خارجی شکاک هستند و هریس را فردی می‌دانند که بیشتر بر مسائل داخلی تمرکز دارد.

خبرگزاری دانشجو

آیین قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه «آداب و رسوم در خانواده‌های چین و ایران» آثار منتخب دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که در حال حاضر 41 هزار دانشجوی متاهل در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند، گفت: این در حالی است که کل خوابگاه‌های متاهلین 1169 باب است.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران و پیشکسوتان باید اصول اخلاقی را رعایت کند و بدون مستندات حرف نزنند.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام میثم غلامی به عنوان رئیس ستاد و دبیرخانه مشترک همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست دکتر ناصر باقری مقدم دبیر شورای آینده‌نگاری فرهنگستان علوم ضمن خیرمقدم به حاضرین در این جلسه عنوان کرد: این نشست، دومین نشست از سلسله نشست‌های دبیرخانه شورای آینده‌نگاری با نام «روایت اندیشمندان از ایران آینده» است که براساس نیاز‌های کشور و با توجه به وظیفه ذاتی فرهنگستان علوم، فضایی را برای اندیشمندان فرهنگستان علوم و سایر اندیشمندان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن هوش مصنوعی گفت: تلفیق هوش مصنوعی و اینترنت می‌تواند منجر به سلب قدرت تصمیم‌گیری از انسان و عادت دادن وی به فکر نکردن شود. این اتفاق با استفاده از چت‌بات‌ها فهم و تفکر مستقل انسان را تهدید می‌کند.

وب‌گاه فرارو

«اینکه گفته می‌شود آقای هاشمی رفسنجانی باعث ادامه جنگ شد هم یک دروغ بزرگ است. او هم مانند بقیه دست چپش به دست راستش می‌گفت چه کار کنیم. یعنی هیچ‌کس نه قرص و محکم می‌گفت باید وارد عراق شویم و نه می‌گفت برای آتش‌بس برویم. چون اصلاً باور نمی‌کردیم ما بتوانیم در خرداد خرمشهر را بگیریم و شاید این احتمال برای اواخر سال 61 داده می‌شد. ولی فروپاشی ارتش عراق، آن بخشی از ارتش عراق که داخل ایران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی جدید وزارت بهداشت گفت: صحبتم را با آیه‌ای از قرآن کریم آغاز می‌کنم که می‌فرماید: «کلمه طیبه که شجره طیبه ثابت و فرمان کلین بزن الله». ما یک مسئولیت بزرگی داریم و آن این است که بهترین فرزندان این آب و خاک و این ملت به‌عنوان امانت به دست ما سپرده شده‌اند. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین گشایش دومین رویداد ملی پادکست فارسی با حضور دکتر وحید اسدی، دبیر این رویداد و مدیر شبکه رادیویی جوان، فرزاد حسنی، سفیر پادکست فارسی، هیئت داوران و اصحاب رسانه در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. دکتر وحید اسدی در این مراسم که عصر روز دوشنبه 16 مهر برگزار شد، بیان کرد: «بسیار خوشحالم که بار دیگر دور هم جمع شده‌ایم و با هم‌افزایی می‌توانیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخش دوم از میزگرد صادق زیباکلام و حبیب احمدزاده به این سوالات پاسخ داده شد که «چرا بعد از آزادسازی خرمشهر جنگ ادامه یافت؟» و «جنگ چگونه پایان یافت؟». در بخش اول این گفتگو نیز به این سوال پرداخته شده بود که «چه کسی جنگ را آغاز کرد؟»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ما شهدای عزیزی را از دست دادیم که عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم اما هرگز منفعل نیستیم و شجاعانه و مدبرانه مسیر را ادامه می‌دهیم.