یک‌شنبه 18 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه آتش‌سوزی که صورت گرفت، نشان می‌دهد نمایشگاه بین‌المللی به‌دلیل فرسودگی تأسیسات در خطر است، گفت: «باید فکری به حال این خطرات کرد و اگر قرار است نمایشگاهی برگزار شود، چاره‌اندیشی کنند.»

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی به دلیل فرسودگی تأسیسات در خطر است، گفت: باید فکری به حال این خطرات کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران پیش از آغاز دویست‌وپنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در ابتدای این جلسه آقای امانی عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید خود از یکی از محلات شهر تهران را ارائه خواهد کرد. در ادامه نامه اعتراض فرمانداری تهران در خصوص نرخ لکه‌گیری آسفالت در شهر تهران را مورد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جزئیات سفرش به روسیه و شرکت در اجلاس بریکس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پای آبروی ایران و ورزش کشور در میان است، اما فدراسیون‌نشینان فوتبال که با زمانبندی نادرست ورزشگاه‌های اصلی کشور را از دسترس خارج کرده‌اند در ادامه برنامه‌ریزی‌های اشتباه خود یک ورزشگاه نامناسب را به عنوان ورزشگاه میزبان لیگ نخبگان آسیا انتخاب کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست تخصصی تاثیر فناوری‌های نوین در هنر با نگاهی به نمایشگاه نقاشی «هوش مصنوعی» محمد تیتکانلو، با سخنرانی مرتضی گودرزی دیباج، فرزاد زادمحسن، محمود نورایی و محمدعلی سعیدی و با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وب‌گاه الف

هر چند اخراج اساتید از دانشگاه از نظر آیین‌نامه و اقدام اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است اما به واسطه تکرار پرتکرار این موضوع، در دوره اخیر به امری ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم از ترس‌ها و دلهره‌های پست وزارت گفت و تاکید کرد که کرامت استاد، دانشجو و کارمند باید حفظ شود و تدبیر ویژه‌ای برای معیشت دانشگاهیان باید درنظر گرفت.

خبرگزاری تسنیم

هر چند اخراج اساتید از دانشگاه از نظر آیین‌نامه و اقدام اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است اما به واسطه تکرار پرتکرار این موضوع در دوره اخیر به امری ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

نگاهداری گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرحی در راستای حمایت از اصحاب رسانه و سازمان نظام صنفی خبرنگاران را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از کارشناسان براین باورند که پیروزی مسعود پزشکیان سیگنالی است مبنی بر این که ایران خواهان تعامل سازنده با غرب است؛ تعاملی که با چالش های جدی روبرو است و قرار است در شرایطی انجام شود که معادلات جهان و خاورمیانه بیش از گذشته پیچیده تر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان