شنبه 8 اردیبهشت 1403

فهرست متفاوت جانشینی توخل به نقل از کیکر:/ اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمان و رانگنیک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فهرست متفاوت جانشینی توخل به نقل از کیکر:/ اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمان و رانگنیک!

بایرن مونیخ ژابی آلونسو را به عنوان اولین گزینه جانشینی توماس توخل در نظر گرفته اما آن‌ها شرایط مربیان دیگر را هم بررسی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، جستجو برای مربی در بایرن مونیخ ادامه دارد. ژابی آلونسو همچنان گزینه شماره یک این باشگاه است. این دقیقا همان حسی است که سران مونیخی می‌خواهند به مربی اسپانیایی منتقل کنند. آن‌ها به او زمان می‌دهند و هیچ فشاری به این مربی وارد نمی‌کنند. مدیران باواریایی احتمال می‌دهند که تصمیم ژابی آلونسو ممکن است حدود 4 هفته طول بکشد.

هنوز هم امیدی وجود دارد که این مربی 42 ساله از بایرلورکوزن جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد اما هیچ تضمینی وجود ندارد. بنابراین منطقی است که مدیران ورزشی بایرن یعنی مکس ایبرل و کریستوف فریوند، در مورد جایگزین‌های ممکن هم فکر کنند. روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، گزینه مورد نظر است. به خصوص گزینه مدنظر ایبرل. با این حال، در میان مدیران ارشد باشگاه بایرن در مورد زبان مربی بعدی تردید وجود دارد. چون این مربی ایتالیایی 44 ساله آلمانی صحبت نمی‌کند و فقط به زبان انگلیسی آن هم به صورت محدود صحبت می‌کند. زبان آلمانی مطلقاً برای سرمربی جدید بایرن ضروری نیست، اما طبق عقیده مدیریت، یک امتیاز مثبت تلقی می‌شود.

به همین دلیل است که نام جدیدی در کانون توجه قرار گرفته است: رالف رانگنیک. به گزارش کیکر، سرمربی کنونی اتریش، در صورتی که ژابی آلونسو تصمیم به عدم حضور در مونیخ بگیرد، اولین گزینه آلترناتیو این باشگاه خواهد بود.

زیدان و ناگلزمان مشکلی در بایرن ندارند

ارتباط بین مدیر ورزشی بایرن یعنی فرویند و رانگنیک بسیار نزدیک است. آن‌ها از زمان همکاری در سالزبورگ به خوبی یکدیگر را می‌شناسند و ارزش زیادی برای یکدیگر قائل هستند. رانگنیک از سال 2013 تا 2015 مدیر ورزشی آنجا بود. یوخن ساوئر، رئیس پردیس امروز مونیخ، مدیر عامل وقت آن باشگاه بود.

هنوز مشخص نیست که آیا رانگنیک پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تیم ملی اتریش می‌ماند یا خیر. نام هانسی فلیک، که اساساً می‌توانست بازگشت به بایرن را تصور کند، در باشگاه مورد بحث قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، مسئولان مونیخ، آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو را به عنوان جانشینان احتمالی توماس توخل رد کرده‌اند.

زین الدین زیدان در بایرن هم واقعاً مشکلی نبوده و نیست. یولیان ناگلزمن هم همینطور. در هر صورت سرمربی جدید اگر ژابی آلونسو نباشد، گزینه جدید ابتدا باید به تایید هیات نظارت برسد. ناگفته نماند که اولی هوینس و کارل هاینز رومنیگه حرف روشنی در مورد انتخاب مربی خواهند داشت.

فهرست متفاوت جانشینی توخل به نقل از کیکر:/ اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمان و رانگنیک! 2