یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فوری / انفجار مهیب در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال الجلیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فوری / انفجار مهیب در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال الجلیل

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد پنجشنبه از اصابت چند موشک به مناطقی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و وقوع انفجار خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی بامداد پنجشنبه از وقوع انفجار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال الجلیل خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، چند موشک به مناطقی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» اصابت کرده است. پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی ضمن اشاره به فعال شدن آژیر خطر در منطقه الجلیل سفلی، گزارش داده بودند که در آسمان منطقه طبریه صدای انفجار شنیده شده است.

خبر مرتبط فوری؛ حماس بیانیه داد / پیچیده شدن بحران انسانی در غزه

اقتصادنیوز: حماس طی بیانیه‌ای با اشاره اتمام سوخت بیمارستان کمال عدوان در غزه نسبت به پیچیده شدن بحران انسانی در این باریکه هشدار داد.

اشغالگران از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند. جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فوری / انفجار مهیب در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال الجلیل 2