چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فیلم جدید کوین اسپیسی / آشتی با سینما در جشنواره کن

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
فیلم جدید کوین اسپیسی / آشتی با سینما در جشنواره کن

فیلمی که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و در بازار جشنواره فیلم کن 2022 به خریداران بین‌المللی عرضه خواهد شد.

پس از چند سال دوری «کوین اسپیسی» از سینما، فیلم جدید این بازیگر مطرح آمریکایی در بازار جشنواره کن رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر 62 ساله که فعالیت حرفه‌ای او به عنوان بازیگر از سال 2017 و با مطرح شدن اتهاماتی اخلاقی علیه او متوقف شده بود پس از چند سال دوری با فیلم اکشن «پیتر پنج هشت» به سینما بازخواهد گشت، فیلمی که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و در بازار جشنواره فیلم کن 2022 به خریداران بین‌المللی عرضه خواهد شد.

در این فیلم «کوین اسپیسی» در نقش اصلی شخصیت پیتر بازی کرده که مردی کاریزماتیک است که در یک شهر کوچک کوهستانی ظاهر می‌شود و «جن جاندرو» و «ربکا دموناری» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «مایکل زایکو» هستند.

«اسپیسی» همچنین قرار است در فیلمی تحت عنوان «دروازده 1242 به غرب» نیز بازی کند و این پروژه که در اکتبر سال 2022 مقابل دوربین می‌رود نیز در بازار جشنواره کن معرفی خواهد شد.

پیش از این نیز اعلام شد «اسپیسی» قرار است در فیلم ایتالیایی «مردی که خدا کشید» به کارگردانی «فرانکو نرو» بازیگر سرشناس سینمای ایتالیا کارگردانی نقش‌آفرینی کند.

در سال 2017، «آنتونی رپ» بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» مدعی شد «کوین اسپیسی» در سن 14 سالگی او را مورد تعرض قرار داده، و «کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه تونی و 12 نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشای» نیز همکاری خو را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن 20 مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه «اسپیسی» در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های 1995 تا 2013 مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت «اسپیسی» از سوی دادگاه بیگناه شناخته شد.

کانال عصر ایران در تلگرام