سه‌شنبه 17 مهر 1403

قارداشی: برگزاری لیگ برتر تنیس‌روی‌میز همچنان در ابهام است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قارداشی: برگزاری لیگ برتر تنیس‌روی‌میز همچنان در ابهام است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و همچنین عدم تکمیل مدارک تیم‌ها، ابهام در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر همچنان به قوت خود پابرجاست.

«مهرداد قارداشی» در خصوص عدم برگزاری رقابت‌های لیگ تنیس‌روی‌میز به ایرنا، گفت: از روزی که این ویروس به کشور آمد، به‌منظور حفظ سلامتی کادر فنی، بازیکنان و عوامل اجرایی سعی کردیم که با احتیاط و سخت‌گیری بیشتر در این‌باره تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: همانطور که اطلاع دارید رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر تنیس روی میز آن گونه که انتظار می‌رفت به پایان نرسید و با تصمیم جمعی، بهترین تیم‌ها در 2 بخش مردان و زنان را به عنوان قهرمان معرفی کردیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، اضافه کرد: براساس پیش‌بینی‌ها، برنامه مسابقات را در فصل جاری، ابتدای آبان‌ماه در نظر گرفته بودیم که به دلیل بلاتکلیفی ناشی از شیوع کرونا این اتفاق دو بار به تعویق افتاد که البته با توجه به کامل نشدن مدارک تیم‌ها، چنانچه اگر کرونایی هم وجود نداشت، برنامه برگزاری لیگ قابلیت اجرایی نداشت.

ایران در مسابقات جهانی کره شرکت نمی‌کند

قارداشی در ادامه از تازه‌ترین تصمیم کمیته اجرایی مسابقات جهانی تنیس روی میز در کره جنوبی خبر داد و افزود: براساس تصمیم این کمیته مقرر است این مسابقات با شرکت هشت تیم اول جدول رده‌بندی جهانی و یا حداکثر 16 تیم برگزار شود.

به گفته وی با توجه رتبه ایران در رده‌بندی بهترین تیم‌های جهان، امکان شرکت تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها عملا وجود ندارد.

رعد در فصل جاری تیم‌داری خواهد کرد

وی درباره کناره‌گیری تیم رعد پدافند از لیگ برتر، گفت: این تیم قرار بود از لیگ امسال انصراف بدهد اما با تعامل دوباره با این باشگاه و با شرکت بدون پرداخت حق ثبت نام آنان درلیگ فصل جاری موافقت شد تا این تیم در لیگ برتر حاضر شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره کناره‌گیری تیم پتروشیمی بندر امام (ره) از این لیگ، عنوان کرد: مشکل باشگاه پتروشیمی ساختاری است. آن‌ها به دلیل عرضه سهام‌شان در بورس و محدودیت‌های ایجاد شده دیگر باشگاه‌داری نمی‌کنند. تمامی تجهیزات این باشگاه نظیر سالن تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال و هر آنچه که مورد استفاده ورزشکاران بوده به مدیریت جدید واگذار شده است و به همین دلیل شرکت آن‌ها در لیگ‌های مختلف ورزشی نیز غیرممکن خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*