شنبه 8 اردیبهشت 1403

قتل هولناک نوجوان 14 ساله در نزاع دسته جمعی در زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قتل هولناک نوجوان 14 ساله در نزاع دسته جمعی در زنجان

نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خرمدره از قتل نوجوان 14 ساله به ضرب چاقو در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت خبر داد و گفت: عاملان قتل بلافاصله دستگیر شدند.

نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد

به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خرمدره از قتل نوجوان 14 ساله به ضرب چاقو در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت خبر داد و گفت: عاملان قتل بلافاصله دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا مقدم اظهار داشت: در پی وصول خبر نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت بلافاصله مأموران واحد گشت خودرویی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل؛ گزارش انتقال دو نفر مصدوم به بیمارستان و متواری شدن عاملان به مرکز گزارش و با عیادت از مصدومان در بیمارستان قتل یک نفر نوجوان 14 ساله و مداوای یک نفر مجروح توسط عوامل اورژانس تأیید شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان در محل قتل و شروع تحقیقات میدانی؛ 6 نفر عامل نزاع و قتل در کمتر از دو ساعت در مخفیگاه خود دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در این رابطه به توقیف سه دستگاه خودرو سواری متعلق به دستگیر شدگان و کشف آلت قتل اشاره کرده و گفت: پرونده تکمیلی جهت اخذ دستور قضائی به بازپرس ویژه قتل ارسال شد.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

قتل هولناک نوجوان 14 ساله در نزاع دسته جمعی در زنجان 2