سه‌شنبه 10 مهر 1403

قدرت آمریکا رو به افول است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قدرت آمریکا رو به افول است

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حوادث آمریکا و اقدامات نژادپرستانه سردامداران این کشور گفت: امروز قدرت ایالات متحده آمریکا روبه افول است و دلباختگان غرب، کعبه آمالشان را از دست می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اوج گیری نشانه های فروپاشی آمریکا، بعید نیست دلباختگان غرب جسد متعفن گوساله کدخدا را هم بپرستند.

وی با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا اظهار داشت: آمریکا با توجه به آن ظاهر آراسته ای که از خودش تاکنون نشان داده، در اولین قدم های بحرانی که به جامعه کشیده شد، مجبور به نمایش حقیقت خودش شده و به تعبیر مقام معظم رهبری لجن ته حوض نمایان گشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: بعد از فرو پاشی اتحادیه جماهیر شوروی، عده ای آمریکا را تفکر بی رقیب دانسته و آنرا امپراطوری و کدخدای دهکده جهانی قلمداد می کردند.

نظامی که لاجرم همه باید به آن تن دهند؛ آن عده هنوز با اینکه نشانه های از بین رفتن تفکر آمریکا در جهان نمایان شده است به پیروزی جریان الهی و اسلامی تن نمی دهند.

وی با بیان اینکه هیچ بعید نیست غرب کعبه آمال دیگری را بزرگ کرده تا انسان و انسانیت به این حقیقت نرسد، افزود: تنها راه رسیدن به آرامش و آسایش دنیا و آخرت، اطاعت محض از خداوند متعال و دوری از فحشا، فساد، تبعیض، حق خوری، ظلم و مراجعت به ارزش های اسلامی و انسانی است که الا ولابد دنیا به غیر از مراجعت به آموزه های دینی نمی توانند روی آرامش را ببیند.

ولایی برحق، بر نفی تفکر کدخدایی عالم و معرفی مزایای نقشه راه اسلام و الهی را اولین قدم جبهه حزب الله و مقاومت دانست و گفت: در صورت عدم معرفی جریان توحیدی در عالم این احتمال وجود دارد که جنس های بنجلی مانند کمونیست، خود را برای عرضه و جمع کردن مشتری در اقصی نقاط جهان معرفی و تحمیل نماید.

به امید روزی که بستر ظهور بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه و تفکر ناب توحیدی و ولائی بر عالم حکم فرما شود.

*س_برچسب‌ها_س*