سه‌شنبه 17 مهر 1403

قلب من با مردم کهگیلویه و بویراحمد است / توانمندی های استان باید در کشور معرفی شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قلب من با مردم کهگیلویه و بویراحمد است / توانمندی های استان باید در کشور معرفی شود

استان دار سابق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قلب من با مردم استان است گفت: استان دارای ظرفیت های فراوان است و توانمندی های آن باید در کشور دیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، هم اکنون مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در سالن دانشگاه یاسوج در حال برگزاری است.

معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه دفاع مقدس سبب تحکیم و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، گفت: کار با آیت الله رئیسی حلاوت دارد زیرا ایشان فردی متعهد و دین دار است. احد جمالی به برگزاری انتخابات و امکان ایجاد حاشیه برای تعدادی از شهرستان های استان اشاره داشت و افزود: وفاق و همدلی خداگونه در بین نیروهای حاکمیتی استان و نماینده ولی فقیه در استان سبب کمترین حاشیه و مشکل شد به گونه ای که بهترین انتخابات را این انتخابات اعلام کردند.

جمالی به مسئله کرونا، زلزله سی سخت و اینکه یک مورد سرقت رخ نداده است اشاره کرد و گفت: آتش سوزی های گسترده در سطح استان با مدیریت ارشد استان به گونه ای مناسب شکل گرفت. جمالی به وضعیت عشیره ای، قبیله ای در استان اشاره داشت و گفت: در استان آسیب های اجتماعی خاص متناسب با بافت آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: از همه حلالیت می‌طلبم. اگر کمی و کاستی بوده، تقصیر از ما بوده اما مشکل ما نبود. هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، در استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت صحیح و اصولی انتخابات در سراسر استان با نظم و انضباط برگزار شد.

استاندار سابق استان در این جلسه با تسلیت ایام عزاداری اربعین و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: خدمات انجام گرفته وظیفه بود و بدهکار کارهای انجام نگرفته هستیم، برای خدمت شب ها به صبح سپری شد در این راستا، کرونا، آتش سوزی، زلزله، انتخابات موضوعات مختلف را بررسی کردیم.

کلانتری به تلاش ارگان ها نهادها و سازمان های مختلف استان اشاره داشت و گفت: استان دارای ظرفیت های فراوان است و توانمندی های آن باید در کشور دیده شود. وی با تشکر از خدمات و تلاش های مدیران و ارگان ها ادامه داد: استان در کاهش نرخ بیکاری، جذب اعتبارات 200 درصدی، سند توسعه جز استان های برتر بودیم.

کلانتری با بیان اینکه قلب من نسبت به مردم استان شفاف و زلال است و به فکر مردم استان خواهم بود، گفت: 2 سال شورای تامین استان شورای تامین نمونه کشور شد.

انتهای پیام /

قلب من با مردم کهگیلویه و بویراحمد است / توانمندی های استان باید در کشور معرفی شود 2
قلب من با مردم کهگیلویه و بویراحمد است / توانمندی های استان باید در کشور معرفی شود 3