دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده، مالکان استقلال و پرسپولیس فعلاً تصمیمی برای تغییر و تحولات در ساختار مدیریتی سرخابی‌ها ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد. در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعار‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. به گزارش عرشه آنلاین، سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعار‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. منبع: عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در سال‌های اخیر با آن درگیر هستیم موضوع گسترش بیابان، فرسایش خاک و گرد و غبار است که زندگی مردم و شهروندان قم را دچار اختلال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تبریز با انتقاد از پرداخت عوارضی سهند - تبریز گفت: از وزیر راه می‌خواهیم تا با عنایت ویژه به این موضوع ورود کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگردها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است، گفت: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی از ناحیه ملت و دولت نیاز داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل گفت: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، مورد تکرار مستمر قرار می‌گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می‌گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می‌فرماید که عمل شود،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طوفان شن، آسمان این شهر را نارنجی کرد. طوفان شن، آسمان این شهر را نارنجی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آسمان آتن و جنوب یونان به دنبال وزش باد شدید از سمت شمال آفریقا به این منطقه و وقوع طوفان شن، به رنگ نارنجی درآمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعار‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت.