دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمب 4 حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضائی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد که در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 8 اردیبهشت به 12 استان و 56 شهرستان امدادرسانی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر تصادف و مرگ، جزئی از فرهنگ ترسناک سفر در ایران شده است. سالی نیست که ابتدای آن اخبار تصادف در سفرهای نوروزی به پربازدیدترین اخبار بهار تبدیل نشود و خانواده‌های بسیاری را عزادار نکند، هرچند پلیس راهور در سال گذشته به‌مراتب در ارتباط کیفیت پایین خودروهای داخلی به تولیدکنندگان تذکر داد و به‌صورت‌روشن از درگیر شدن بیش از حد با تصادفات گلایه کرد، اما این نقدها و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران، گفت: براساس مقررات ملی ساختمان، هر شهروند موظف است حداقل 75 لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دو مساله متفاوت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خیز دانشگاهیان امریکایی در اعتراض به جنایات اسرائیل، پایان سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا، حضور سردار رادان در جمع روحانیون قم و تبیین طرح مقابله با بی حجابی و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: در کشور، تصور وجود دارد که هزینه حج به دلیل محاسبه هزینه‌ها بر اساس نرخ ارز خارجی، گران است در حالیکه هزینه‌ها در داخل کشور بر اساس نرخ ارز داخلی محاسبه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار یک باب منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر قم منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگردها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت اصلاحات به تجمع طیفی از روحانیون در قم آنهم با لباس نظامی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد. مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر...

وب‌گاه عصر ایران

امروز (جمعه) با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.