دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی آتش‌نشانی: ظهر امروز در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم یک کارخانه بزرگ 2000 متری مسقف تولید مبلمان دچار آتش‌سوزی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی، شش هفته پایانی لیگ برتر را تبدیل به یک جنگ واقعی برای قهرمانی خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشور‌های اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجرا‌های فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات...

وب‌گاه گسترش

نیروگاه های تجدیدپذیر می توانند برای کاهش مصرف سوخت نقش موثری داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از عروس و دختر امام خمینی (ره) در مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سیدحسین خمینی در کنار پیکر مادرش معصومه حائری را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

گردوغبار و ریزگرد ها در سال‌های اخیر برای قم یک معضل شده و اگر این معضل زود برطرف نشود فراتر از استان خواهد رفت و حتی می‌تواند پایتخت را هم در بر بگیرد.

وب‌گاه گسترش

صحبت از 350 میلیارد تومان ردیف بودجه اقتصادی است. این ردیف بودجه در سال 88 با بودجه 200 میلیارد تومانی متولد شد. میانگین قیمت دلار در سال 88 هزار تومان بوده است. این ردیف بودجه برای سه شهر مهم مذهبی مشهد و قم و شیراز و ری اختصاص دارد. گذشته از اینکه برای شهر مشهد اعتبار 80 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در سال 1401 تنها نصف آن پرداخته شد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر طرح، طرح نور است و برگرفته از آیه سوره نور که قاعدتا باید از نماد نور استفاده شود و اگر «نور» نیست و «زور» است دیگر چرا از قرآن و نور مایه می گذارند؟

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.