دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه فرارو

محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال 1377 خودش را بازنشسته کرد و در سال 1378 عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر‌کل دفتر فنی و تحقیقات نوسازی مدارس کل کشور گفت: قرار است نیروگاه های خورشیدی در 20 هزار مدرسه ساخته شوند؛ از این سطح 16 نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسیده و 56 پروژه در سطح کشور در حال اجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، «تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای حجاب در قم ضربه‌های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق روحانیت وارد می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقدام نبویان برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی، در واقع اعلان جنگ با قالیباف است و تلاشی همه‌جانبه برای از بین بردن فراکسیون فعلی قالیباف و تشکیل فراکسیونی جدید و البته تقریبا با همان نام مجلس یازدهم. گویا این بار نبویان عزم خود را جزم کرده تا ریاست فراکسیون را در دست بگیرد؛ و وقتی هم که به ریاست فراکسیون به قول خودشان اکثریت برسد، بخش عمده‌ای از راه ریاست مجلس را پیموده است تلاش‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آیت الله مکارم از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمب 4 حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضائی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات اعلام کرد که در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 8 اردیبهشت به 12 استان و 56 شهرستان امدادرسانی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر تصادف و مرگ، جزئی از فرهنگ ترسناک سفر در ایران شده است. سالی نیست که ابتدای آن اخبار تصادف در سفرهای نوروزی به پربازدیدترین اخبار بهار تبدیل نشود و خانواده‌های بسیاری را عزادار نکند، هرچند پلیس راهور در سال گذشته به‌مراتب در ارتباط کیفیت پایین خودروهای داخلی به تولیدکنندگان تذکر داد و به‌صورت‌روشن از درگیر شدن بیش از حد با تصادفات گلایه کرد، اما این نقدها و...