دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. به گزارش عرشه آنلاین، عقربه‌ها ساعت 9:35 صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران قم در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زن جوانی که با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک کارخانه تولیدکننده مواد شیمیایی در شهرک شکوهیه قم ظهر سه‌شنبه بر اثر حریق و انفجار یکی از مخازن ذخیره هیدروکربن سنگین در آتش سوخت.

خبرگزاری تسنیم

زن جوانی که با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد. در این دادگاه روزنامه "جام جم" از شکایت "فیلیمو" تبرئه شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، اذعان کرد: مکان‌یابی پنجاه و هفت شهرک مسکونی با ظرفیت چهارصد هزار واحد در سراسر کشور صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

انتخاب حاج شیخ حسین انصاریان به عنوان سخن‌ران هم از این حیث قابل توجه است که بر سنت استقلال مرجعیت و حوزه‌ها از نهادهای قدرت تأکید شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد تومان بالغ می‌شود که به تنهایی با مجموع بودجه بخش‌هایی که مرکز پژوهش‌ها بررسی کرده، برابری می‌کند. دولت در لایحه بودجه 1402 برای این شورا بودجه 2 هزار و 961 میلیارد تومانی پیشنهاد داده بود، ولی مجلس این بودجه را 53 درصد افزایش داد و به چهار هزار و 561 میلیارد تومان رساند. بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد...

وب‌گاه الف

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین‌نژاد گفت: موضوع شهروند - رسانه و بلاگری در فضای مجازی فراگیر شده و احساس می‌کنم طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است.

وب‌گاه فرارو

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین، معادل 12000 میلیارد ریال، در سال صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، گفت: مکان‌یابی 57 شهرک مسکونی با ظرفیت 400 هزار واحد در کشور انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.