دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اسامی نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی مردان جوانان و زیر 21 سال از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. خبرگزاری حوزه، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، امروز 15 شوال سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشهور به شاه عبدالعظیم (ع) و سیدالکریم است. او از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و نسبش با 4 واسطه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

وب‌گاه الف

«معصومه حائری» عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز (پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403) پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

وب‌گاه مشرق نیوز

معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری، عروس بزرگ امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود. خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.