دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی ذوالنوری، گفت: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند.

خبرگزاری تسنیم

رییس دانشگاه شاهد برنامه‌ها و اقدامات دو ساله این دانشگاه را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 600 نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست هیات کشتی استان قم از اعزام فرنگی کاران نوجوان قمی به مسابقات جام بین المللی کشتی فرنگی صفوی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای 12 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستور بازنگری در قانون اساسی توسط حضرت امام خمینی صادر شد؛ اما رحلت جانگذار ایشان در نیمه سومین ماه بهار 1368 موجب شد حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای امضای نهایی را پای متمم قانون اساسی جمهوری اسلامی بزنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد شروع شده و 500 هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وب‌گاه گسترش

با شروع فصل اجاره و انتقال مسکن، افراد جنایتکار سایبری، که همچنان بیکار هستند، آگهی‌های دروغین اجاره با قیمت‌های زیر عرف بازار را منتشر می‌کنند و از شهروندان وجه پیش‌پرداخت نیز دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در 22 هنداونه، 287 بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی 87 کیلو و 900 گرم "کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد. وی با اشاره به درگیری‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.