دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

رخی منابع رسانه‌ای، از قتل یک زن به دست شوهرش، با استفاده از تبر، در شهرستان سبزوار خبر داده‌اند. رخی منابع رسانه‌ای، از قتل یک زن به دست شوهرش، با استفاده از تبر، در شهرستان سبزوار خبر داده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، ظاهراً این حادثه روز چهارشنبه، 5 اردیبهشت به وقوع پیوسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار فدوی گفت: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که 2 تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند. سردار فدوی گفت: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که 2 تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند. به گزارش عرشه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد هیئت های رزمندگان اسلام گفت: پخش زنده دعای ندبه و کمیل در خارج از ایران، عراق و سوریه به تازگی شروع شده و اولین دعای کمیل در مسکو به صورت زنده پخش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از حوادث تلخ سال 1401 و فوت مهسا امینی، منتقدان گشت ارشاد دایره یا وسیعتر یافتند و دیگر اصلاح طلبان و اعتدالیون و مستقلین نبودند که از این روش های سلبی و تند انتقاد می کردند بلکه اصولگرایان هم منتقد جدی گشت ارشاد بودند، انتقاداتی که گویا فراموش شده و دوباره «ون ها» به خیابان ها بازگشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند ممکن است از جانب او با هدف به دست آوردن کرسی ریاست مجلس بعدی مطرح شده باشد، اما نشانگر آسیبی بزرگ در قوه مقننه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند ممکن است از جانب او با هدف به دست آوردن کرسی ریاست مجلس بعدی مطرح شده باشد، اما نشانگر آسیبی بزرگ در قوه مقننه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله دوزدوزانی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن در استان به‌خوبی در حال انجام است گفت: در حالی که ساخت 63 هزار مسکونی در استان تعیین تکلیف شده اما اکنون برای ساخت 71 هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی صورت گرفته که تا 2 سال آینده شاهد بهره‌برداری از این تعداد طرح خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از ساختمان راه آهن تهران در سال 1325 است.

وب‌گاه عصر ایران

آقایی که می‌خواهی روحانی باشی و جهنمی نباشی، مواظب باش کار عکس نشود. حتی الامکان اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، خرابتر نکنیم. ان شاءالله موفق باشیم که مردم را هدایت کنیم و شرط آن ابتدا هدایت خودمان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان، از آخرین دستاورد‌های پژوهشکده شورای نگهبان بازدید کرد و ضمن تشکر از دکتر کدخدایی، رییس پژوهشکده شورای نگهبان و مدیران و کارکنان این پژوهشکده بابت تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف، افزود: امیدوارم خداوند متعال، زحمات شما را به خوبی بپذیرد، رشد دهد و هم...

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از کاخ گلستان در سال 1325 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.