پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه گسترش

سید محمد آقامیری، استاندار قم، در هشتمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان قم، به مشکلات مردم و اعتراضات متقاضیان وام ازدواج به دلیل تأخیر بانک‌ها در پرداخت این وام اشاره کرد و گفت: عدم انجام وظایف قانونی قابل قبول نیست و باید هر چه سریع‌تر وضعیت متقاضیان مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری (Ph.D.) سال 1403 دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر لاجوردی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: برای نخستین بار در تاریخ ارتباطات کشور، تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد و در سه ماه نخست 1403 به 11،105،678 مشترک رسید. امیدوارم با اجرای کامل طرح نهضت اتصال ارتباطات ثابت (بویژه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری)، که از امسال آغاز شد، شاهد رشد ملموس مشترکین پهن‌باند ثابت باشیم. رئیس سازمان تنظیم...

خبرگزاری مهر

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم با حضور 100 نفر از همسران و دختران طلاب در قم برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله غرویان استاد حوزه علمیه قم به جماران گفت: متأسفانه تقریباً همه چیز کشور ما سیاسی شده است و حتی در علم، دانش، تفکر و فلسفه هم خط‌کشی‌های سیاسی و گروهی را انجام می‌دهند. علت آن همین دکان‌داری است؛ یعنی بیاییم حرف‌های به اصطلاح علمی را به نفع سیاست و قدرت تفسیر کنیم و این خط‌کشی‌ها را انجام دهیم تا بگوییم ما هم حرف علمی داریم! در حالی که حوزه‌ی علم و فلسفه و تفکر، قواعد و میزان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی اصلاح طلب در توئیتی خطاب به علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم گفت: وظیفه شما فراهم کردم امکانات تحصیل برای نقاط محروم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وام ازدواج یک کمک مالی حیاتی برای جوانان در شروع زندگی است که می‌تواند در صورت پرداخت به موقع بخشی از هزینه‌های ازدواج را پوشش دهد و فشار مالی جوانان را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقرر شد وام ازدواج متقاضیانی که تا 31 مردادماه امسال درخواست خود را ثبت نموده و ساکن استان قم می باشند، حداکثر تا پایان مهرماه توسط بانک های عامل استان پرداخت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان روزانه غیربومی کارشناسی ارشد ورودی سال1403 دانشگاه تهران برای سکونت در خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد. بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون مقاطع کارشناسی سال تحصیلی 1403_ 1404 که دانشکده‌های محل تحصیل آنها در شهر تهران قرار داد در صورت دارا بودن ثبت نام آموزشی و اخذ واحد‌های درسی از ساعت 12 روز بیست و پنجم شهریور تا ساعت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

مدتی است که خبر سفر میثم مطیعی به تایلند، ضمن غافلگیر کردن رسانه‌های فارسی‌زبان، واکنش‌های زیادی را از سوی آن‌ها برانگیخته و موج خبری را پدید آورده است که جبهه ضد انقلاب، موج‌سواری روی آن را غنیمت شمرده است.

خبرگزاری مهر

تیم ملی کشتی آلیش بانوان به منظور حضور در بازی‌های جهانی عشایر، دیشب راهی کشور قزاقستان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش جامع ایران تلنت از وضعیت بازار کار در سال 1402، صنایع تولیدی بیشترین استخدام را داشته‌اند، در حالی که حوزه‌های بانکداری و پزشکی کمترین فرصت‌های شغلی را به خود اختصاص داده‌اند.