پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید از قتل یاسمین رحمتی استاد موسیقی و نامزدش در رشت منتشر شد جزئیات جدید از قتل یاسمین رحمتی استاد موسیقی و نامزدش در رشت منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ بامداد 14 شهریور ماه امسال صدای شلیک گلوله در یکی از کوچه‌های محله پیربازار رشت به گوش اهالی رسید و خواب را از چشمان آنها ربود. همین کافی بود که اهالی محله پیربازار سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمده و به دنبال محلی که صدای...

خبرگزاری مهر

مطابق با مطلبی که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر کرده است، ایشان در 17 شهریور 57 در تبعید بودند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: رأی دادن مردم به نظام جمهوری اسلامی از برکات حوزه علمیه بوده است که امروز باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم تا به دست امام زمان (عج) برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر هزینه سفر عمره مفرده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

مرجع تقلید شیعیان گفت: امتحان حافظه امتحان خاص دانشگاه‌هاست اما امتحان حوزه علمیه باید امتحان فهم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پرونده تخلف اجرا نشدن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف برای دریافت چهار میلیون و 295 هزار درهم ارز کشور امارات متحده عربی در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و...

خبرگزاری مهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از بازگرداندن چهار میلیون و 295 هزار درهم ارز دریافتی از یک شرکت بازرگانی متخلف برای ایفا نکردن تعهدات ارزی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اهالی محله پیربازار اولین کسانی بودند که متوجه وقوع یک جنایت در ویلای مسکونی شدند. آن‌ها می‌گویند که نامزد یاسمین جوانی اهل شهر قم بوده که از چند سال قبل ساکن شهر رشت شده بود. یاسمین نیز اهل تفرش بود و از دو سال قبل که برای کارش وارد شهر رشت شد، ویلا را به صورت سالیانه اجاره کرده بود تا اینکه مدتی قبل با مرد جوان قمی آشنا شده و قرار ازدواج گذاشتند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: مأموریت حوزه علمیه راهبری تمدن بشری و تمدن نوین اسلامی و تحولات جهان است و طلاب نباید هویت تاریخی حوزه را فراموش کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء قم آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

هیأت انتخاب و داوری و آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین (راژیا) در آستانه برگزاری این رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: تعدادی از اساتید در هر مدرسه به صورت تمام وقت و غیر اداری برای امور آموزش، پژوهش، تهذیب و... با حفظ هویت حوزوی فعالیت خواهند داشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون 178 مورد ابتلا به «تب دنگی» در کشور گزارش شده، گفت: «در حال حاضر پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون 178 مورد ابتلا به «تب دنگی» در کشور گزارش شده، گفت: در حال حاضر، پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.