جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون 178 مورد ابتلا به «تب دنگی» در کشور گزارش شده، گفت: در حال حاضر، پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز شانزدهم شهریور سال 80 در مورد خطبه‌های نماز جمعه و مساله اسراییل و فلسطین نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور‌های شمالی باعث ایجاد محدودیت تردد برای خودرو‌ها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور‌های شمالی باعث ایجاد محدودیت تردد برای خودرو‌ها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه تقریباً همه چیز کشور ما سیاسی شده است و حتی در علم، دانش، تفکر و فلسفه هم خط‌کشی‌های سیاسی و گروهی را انجام می‌دهند. علت آن همین دکان‌داری است؛ یعنی بیاییم حرف‌های به اصطلاح علمی را به نفع سیاست و قدرت تفسیر کنیم و این خط‌کشی‌ها را انجام دهیم تا بگوییم ما هم حرف علمی داریم! در حالی که حوزه‌ی علم و فلسفه و تفکر، قواعد و میزان‌های خود را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم به حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور از جمله گرانی و تورم تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سروش محلاتی: «در مشهد کمی آن سوتر از هتل های 5 ستاره، وحشتناکترین شهر از نظر فقر، فساد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

این هفته به واسطه درگذشت محمدعلی بهمنی و جلیل تجلیل برای اهالی فرهنگ و ادب، هفته سختی بود.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم در سال 1402 به منظور تشویق فرزندآوری، طرحی را برای ارائه زمین رایگان یا واحد مسکونی به خانواده‌هایی که چهار فرزند یا بیشتر و زیر 20 سال دارند، معرفی کرد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا این طرح توانسته است مشکلات اساسی مسکن را برای این خانواده‌ها برطرف کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، ترافیک سنگین در مسیر برگشت محور‌های شمالی کشور گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، ترافیک سنگین در مسیر برگشت محور‌های شمالی کشور گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

سد قوسی، وزنی کبار قم قدیمی‌ترین سد قوسی دنیا که هنوز هم پا برجا است قدمت آن به حدود 1300 میلادی می‌رسد و در 28 کیلومتری قم در نزدیکی زنبورک از توابع جنت‌آباد (قم) بر روی رودخانه کبار قرار دارد. این سد با تاریخچه‌ای 700 ساله همچنان دشت کبار را آبیاری می‌کند و کشاورزی منطقه را رونق بخشیده است. سد با ارتفاع 26 متر و طول 55 متر از سنگ لاشه سخت بنا گردیده‌است. این سد دارای یک برج آبگیر...