پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

هیات انتخاب متون نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این رویداد را معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

حاج‌آقا در پاسخ گفتند آقای موسوی اردبیلی حرف شما کاملا درست است. شما دنبال این هستید که پرونده‌هایتان کم شود من دنبال این هستم که برای جوانان پرونده درست نشود و جوانان به سمت انحراف نروند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ ندا زارعی: ناترازی برق تقریبا بزرگترین چالش وزارت نیرو در یک یا دو ماه گذشته بود که در نهایت منجر به قطعی آن در بخش‌های خانگی و صنایع شد. بر اساس صحبت‌های حمیدرضا صالحی رئیس کمیسیون انرژی و عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، در روز‌های اوج مصرف برق در تابستان امسال، رکورد مصرف 79 هزار مگاوات برق به ثبت رسید. به گفته صالحی خاموشی‌های ناشی از ناتراز‌ی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامحسین کرباسچی، شهردار پیشین تهران در واکنش به اظهارنظر پزشکیان می‌گوید: «آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند: نمی‌شود به مردم بگوئیم بروید و خودمان اینجا بنشینیم، باید اول خودمان برویم! من عرض می‌کنم: کجا می‌خواهید بروید؟! اگر آقای پزشکیان در دولت خود قصد دارند مسائل را خارج از مباحث سیاسی و احساسی مورد رسیدگی قرار دهند و بر کار کارشناسی تاکید دارند، باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که...

خبرگزاری مهر

ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1403 در سه گروه عادی، سهمیه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و سهمیه عدالت آموزشی مناطق محروم به میزان 16 هزار نفر تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر، پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: من در قیام 17 شهریور سال 57 در جیرفت تبعید بودم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم، گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه با حضور 17 تیرانداز برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از نوسازی بیش از 305 هزار واحد تا اول شهریور 1403 در بافت‌های فرسوده خبر داد.