پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از نوسازی بیش از 305 هزار واحد تا اول شهریور 1403 در بافت‌های فرسوده خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقت یکشنبه (17 شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و جنوب کرمان، شرق و شمال و غرب هرمزگان و شرق و جنوب فارس، دوشنبه (18 شهریور) در شرق گیلان،...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از نوسازی 305 هزار واحد مسکن در بافت فرسوده خبر داد و گفت: تهران برترین استان در نوسازی بافت‌های فرسوده است.

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با اشاره به نگاه دولت چهاردهم به شتاب‌بخشی نوسازی ابنیه پایدار با بسته‌های تشویقی، گفت: تا اول شهریور 1403 بالغ بر 305 هزار واحد در بافت‌های فرسوده نوسازی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های موسمی اعلام شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز تا دوشنبه 19 شهریور خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قهرمانی «روح الله رستمی» در پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز تا دوشنبه 19 شهریور خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تا ابتدای شهریور امسال بالغ بر 305 هزار واحد در بافت‌های فرسوده نوسازی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مشخصات و شرایط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفترچه کنکور سراسری سال 1403تعداد 107دانشگاه شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند. همچنین؛ بر اساس شرایط اعلامی از سوی دانشگاههای کشور، تعداد 4 دانشگاه خود را فاقد خوابگاه اعلام کرده اند و در مقابل 28 دانشگاه اعلام کرده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در 10 محور مواصلاتی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در 10 محور مواصلاتی کشور خبر داد. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در 10 محور مواصلاتی کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر در مسیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مطابق با مطلبی که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر کرده است، ایشان در 17 شهریور 57 در جیرفت تبعید بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور چالوس، حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر جنوب به شمال، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است. همچنین در آزادراه...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.