جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک قتل مرموز زن و مرد جوان در یک منزلی ویلایی اجاره ای در منطقه کفترود پیربازار شهر رشت خبر داد و گفت: دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار دارد. 14 شهریور ماه، خبر قتل یاسمین رحمتی و مرد دیگری در منطقه پیربازار رشت منتشر شد. در این حادثه هر 2 نفر به وسیله گلوله از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفته و جان خود را از دست داده و قاتل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

مهدی قربانی‌کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم امروز در گفت‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: قرارگاه مردمی اربعین از سال 1394 با هدف تکریم، میزبانی شایسته و پذیرایی از زائرین اباعبدالله حسین (ع) آغاز به کار کرد. وی افزود: در سال‌های ابتدایی با مشکلات مختلفی رو به رو بودیم که به لطف خدا و تلاش خیرین و خادمین این قرارگاه هرساله مسیر خدمت‌رسانی برای ما تسهیل...

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده امروز 15 شهریور 1403 با همان نرخ روزهای پیشین اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان از وقوع تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو با 9 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که همراه هیاتی به تایلند رفته، درباره حضورش در شهر پوکت، گفت که همدلی بین مسلمانان چه شیعه و چه اهل تسنن در حد اعلا وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیأت انتخاب و داوری و آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین (راژیا) در آستانه برگزاری این رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 ه‌. ق امروز منتشر شد که به شرح زیر است: الف - مشخصات نجومی هلال در شامگاه سه‌شنبه 13 شهریور 1403 (29 صفر 1446) زمان مقارنه ماه و خورشید: ساعت 3 و 9 دقیقه روز سه شنبه 13 شهریور 1403 زمان غروب خورشید: ساعت 18:29 زمان غروب ماه: ساعت 18:47 ارتفاع...

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 ه‌. ق را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 هجری قمری را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد سروش محلاتی استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: «رویکرد امام رضا در زمان ولایتعهدی عدالت و دفاع از حقوق مردم بود و در مقابل، سیاست مامون توسعه مرزها بدون اهتمام به حقوق مردم بود که نتیجه آن افزایش فشار بر مردم بود و امام رضا به این رویکرد معترض است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

مسجد مقدس جمکران در روز شهادت امام رضا (ع) آکنده از زائران و دلدادگانی است که از اقصی نقاط ایران خود را برای تجدید عهد با اهل بیت عصمت و طهارت رسانده‌اند.

وب‌گاه گسترش

تاکنون 11 میلیون و 867 هزار تُن گندم از کشاورزان 31 استان کشور خریداری شده که با افزایش یک میلیون و 615 هزار تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشدی بیش از 16 درصد برخوردار بوده است. ضمن اینکه 47.5 درصد از مجموع گندم‌ها از کشاورزان پنج استان خوزستان، کردستان، گلستان، فارس و کرمانشاه تحویل گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور از موکب حضرت نجمه خاتون مشهدالرضا که در محل مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) پذیرای زنان و دختران زائر بود، بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: حضور مردمی اینجانب و هیأت همراه به تایلند، با استقبال بی نظیر مردم خونگرم و اخلاق‌مدار این کشور روبرو بوده است. در همین جا مراتب سپاس و تشکر ویژه خود و همراهانم از ملت تایلند، خصوصا مسلمانان را ابراز می دارم.