جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کرایه بلیت اتوبوس مشهد در ایام خاص دهه پایانی صفر با مصوبه شورای تأمین استان و دستور استاندار خراسان رضوی، 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کرایه بلیت اتوبوس مشهد در ایام خاص دهه پایانی صفر با مصوبه شورای تامین استان و دستور استاندار خراسان رضوی، 30 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

اسامی برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های غیرآوایی سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور جدی بانوان اندیشمند حوزوی در میدان‌های مهم و تأثیرگذار سیاستگذاری و قانونگذاری برای خدمت به کشور ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اواخر تیرماه امسال، تصویری از نمرات امتحان نهایی دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد بالاترین میانگین نمرات نهایی مربوط به استان یزد و پایین‌ترین مربوط به سیستان‌وبلوچستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایام پایانی ماه صفر مصادف با سالروز رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) است، هرساله به این مناسبت هیأت‌های کشور مجالس عزاداری به خصوص در شهر مشهد مقدس برپا می‌کنند. در ادامه برنامه 65 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: حرم امام رضا (ع) مرثیه‌خوانی: سیدمجید بنی‌فاطمه زمان: از یکشنبه 11 شهریورماه به مدت 4 شب از ساعت 20 نشانی: رواق امام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده پدافند هوایی شمال‌غرب کشور: بعد از عملیات «وعده صادق» یک ریزپرنده که قصد نزدیک شدن به ذخایر پتروشیمی تبریز را داشت، منهدم کردیم / این مجموعه پس از این عملیات 17 روز در آماده باش کامل بود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور جزئیاتی از حمله ریزپرنده به ذخایر پتروشیمی تبریز و انهدام آن توسط پدافند هوایی شمال‌غرب کشور بعد از عملیات «وعده صادق» را تشریح کرد. امیر سرتیپ عباس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی 5 عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. در این جلسات با ارتقا مرتبه علمی احمد فخاریان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، سیدمحسن پیغمبرزاده عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، داوود کیانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد...

خبرگزاری مهر

در جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقا مرتبه علمی 5 عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نتیجه ما در المپیک ضعیف بود و عذرخواهی می‌کنیم اما مسببان این وضعیت عذرخواهی نکردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آخرین سند بودجه دولت سیزدهم یعنی بودجه 1403، 307 هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی وجود دارد. یعنی تفاضل هزینه‌های دولت منهای اعتبارات عمرانی از درآمدهای دولت منهای درآمد نفت و فروش اموال و اوراق یک کسری 307 هزار میلیارد تومانی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخشی از یادداشت مهاجری و زاهد آمده است: اگر این روزها می‌بینید بعضی بزرگان حوزه و سیاست، با آنکه قلبا از گفتارها و رفتارهای پزشکیان راضی‌اند اما در حمایت از او و علیه مخالفانش دم نمی‌زنند، در راستای همین ارعاب است.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با فرزندان شهدای دولت گفت: شهدای دولت مصداق بارز تحقق دولت کریمه اسلامی بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضانعلی موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست صمیمی با فرزندان شهدای دولت اظهار داشت: در دعای افتتاح آمده است که «بها الاسلام وأهله وتذل بها النفاق و اهله» که این دو ویژگی اخر این فراز به سعادت یا شقاوت دنیوی و اخروی بشر اشاره دارد، علما در تفسیرشان، این فراز دو ویژگی را متجلی در...

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین اعلام کرد: از ابتدای سال 1403 تا شهریور ماه بالغ بر 178 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.