جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه گسترش

زنجیرانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از پیشرفت 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان سخن به میان آورد و در این خصوص توضیحات جدیدی را مطرح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تمامی مستندات لازم را به دفتر مدیریت بین‌الملل دانشگاه معارف اسلامی به نشانی قم بلوار جمهوری بین کوچه 4 و 6 ارسال کنند. مدارک مورد نیاز شامل تکمیل فرم درخواست پذیرش، تصویر پاسپورت و تصویر عکس پرسنلی جدید و ارائه مدارک تحصیلی و ریزنمرات (تصویر مدرک تحصیلی و ریزنمرات مقطع کارشناسی برای متقاضیان دوره...

خبرگزاری مهر

35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به وزیر علوم تحقیقات و فناوری پیرامون دستور بازگشت اساتید و دانشجویان ناقض قانون به دانشگاه نامه نوشتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درگذشت جلیل تجلیل استاد برجسته دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، 73 نوجوان از کانون پرورش فکری 9 استان شامل لرستان، اصفهان، کرمان، گیلان، قم، تهران، خراسان‌رضوی، مازندران و آذربایجان‌غربی در این پویش شرکت کردند. بر اساس این خبر، اعضای مراکز کانون هفت استان شامل لرستان 5 جرم، اصفهان 4 جرم، کرمان 4 جرم، آذربایجان غربی 3 جرم، گیلان 2 جرم، قم 2 جرم و تهران مرکز دماوند یک جرم، را در نوزدهمین پویش جست‌وجوی سیارک‌ها...

خبرگزاری مهر

دانشگاه معارف اسلامی برای سال تحصیلی 1404 1403 (2025 2024 میلادی) در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری، دانشجوی بین‌الملل می‌پذیرد.

خبرگزاری تسنیم

35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری نگرانی خود را در خصوص بازگشت حامیان فتنه به فضای دانشگاه اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: با تقویت سامانه‌های فناورانه حوزه‌های علمیه کمک بزرگی به حفظ، توسعه و معرفی تراث علمی حوزه و عالمان دینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تقی حسام گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی متخلف که 33 هزار و 700 لیتر نفتگاز یارانه‌ای بر مبنای فوب خلیج‌فارس به ارزش هشت میلیارد و 368 میلیون ریال را به جای صادرات هیدروکربن قاچاق کرده بود در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد. وی افزود: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی و همچنین نظر کارشناسی سازمان...

خبرگزاری مهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، از محکومیت 26 میلیارد و 368 میلیون ریالی یک شرکت بازرگانی متخلف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنران مراسم عزاداری دفتر مقام معظم رهبری در قم، گفت: قرآن به مسلمانان دستور داده باید مجاهدین از مجاهدین جدا و از کفار برائت بجوییم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر سیمایی صراف وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران سلام‌علیکم؛ ضمن عرض تبریک بابت انتصاب جنابعالی به سمت خطیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین کسب رأی اعتماد از مجلس محترم شورای اسلامی، برایتان آرزوی توفیق روزافزون در این سنگر مهم و تأثیرگذار را داریم. به فرموده‌ی...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی ماندگاری از سخنرانان مذهبی گفته که امام حسن (ع) و امام حسین (ع) با تشخیص درست در مقابل باطل می‌ایستادند و هر کدام به نسبتی جهاد مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اربعین حسینی امسال 144 زائر اباعبدالله الحسین علیه السلام فوت شدند که علت اصلی بیشتر فوتی‌ها تصادف بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در این ویدئو ببینید که آخرین شاه ایران، محمدرضا پهلوی چقدر از مملکت خارج کرد. درباره میزان پولی که محمد رضا پهلوی چه به صورت نقد یا به واسطه حساب های خود در سوئیس از کشور خارج کرد اسناد بسیاری وجود دارد. این ویدئو را ببینید.