جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهاردهمین دوره انتخابات برای تعیین رئیس دولت چهاردهم روز جمعه، 8 تیر ماه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه درصد مشارکت در هر استان در سال 1403 در مقایسه با 1400 اعلام شد. مقایسه درصد مشارکت در هر استان در سال 1403 در مقایسه با 1400 اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق جدول تنها قم و استان تهران افزایش مشارکت داشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای کنونی شهر تهران اما اکنون دیگر با شهرداری روبه‌رو نیست که رئیس‌جمهوری شده باشد. شهردار منتخب و برکشیده آنان هر چه خواست گفت و هر اتهامی وارد کرد و انواع و اقسام وعده‌ها را داد و ناگهان کنار کشید. شورای کنونی شهر تهران اما اکنون دیگر با شهرداری روبه‌رو نیست که رئیس‌جمهوری شده باشد. شهردار منتخب و برکشیده آنان هر چه خواست گفت و هر اتهامی وارد کرد و انواع و اقسام وعده‌ها را داد و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته، حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته بر اساس مصوبه برنامه هفتم دولت، به حساب آنها واریز خواهد شد. کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه 2 میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد. در این هفته، حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته بر اساس مصوبه برنامه هفتم دولت، به حساب آنها واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو نامزدی که در واپسین ساعات و به‌رغم قول صریحی که در مقابل بینندگان داده بودند، انصراف دادند و شهامت آن را هم نداشتند تا بگویند به سود کدام‌یک از دو نامزد دیگر (سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف) کنار رفته اند.

وب‌گاه گسترش

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه 2 میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای شهر تهران در حالی زاکانی را به شهرداری برگزید که از ابتدا مشخص بود او اسب خود را برای پاستور زین کرده است. کما اینکه مسئولیت‌های قبلی را نیمه‌تمام گذاشته بود و از همه شگفت‌انگیزتر نماینده مردم قم بود تنها با این ادعا که گویا خانه‌ای در قم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از تیپ متفاوت سه شهروند قمی را مشاهده می کنید که که برای رای دادن به حرم حضرت معصومه در قم رفته بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات کار ادارات در این استان در روز نهم تیرماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که ساعت اداری ادارات و سازمان‌ها در این استان در روز شنبه نهم تیرماه تغییر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار قم تاکید کرد: بر اساس قانون نتایج باید به وزارت کشور اعلام شود و در نهایت از سوی وزارت کشور نتایج اعلام می شود تا شائبه ای پیش نیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار قم تاکید کرد: هیچ یک از شعب نمی‌توانند نتایج را اعلام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار قم با تأکید بر اینکه طبق قانون، نتایج انتخابات باید توسط وزارت کشور اعلام شود، گفت: شعب اخذ رأی در استان قم پس از پایان رأی‌گیری بسته شد و آرا در حال شمارش است. آقامیری همچنین انتشار صورتجلسه شعب را تخلف دانست و گفت: این امر قابلیت جرم انگاری دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از مشارکت 45درصدی مردم خراسان شمالی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه الف

بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی ستاد انتخابات قم مشارکت انتخابات در استان به 56/2 درصد رسید.