شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامحسین کرباسچی، چهره شاخص اصلاح طلب و حزب کارگزاران براین عقیده است که گرفتاری‌های اقتصادی خیلی مردم را ناامید می‌کند، مردم را عصبانی می‌کند و یک بخشی از رأی‌ندادن‌ها معلول عصبانیتی است که بخشی از آن مربوط به مسائل اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکس جدید مصطفی پورمحمدی روحانی و سیاستمدار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را در کنار تمام اعضای خانواده اش مشاهده میکنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

از یارو که خیلی دروغ می‌گفت، پرسیدند در عمرت یک حرف راست زده‌ای؟ گفت؛ از شما چه پنهان که اگر بگویم آری! یک دروغ دیگر گفته‌ام!

وب‌گاه خبر آنلاین

فیروز کریمی به حضور سیستم کمک داور ویدیویی در ایران واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار چالوس با اشاره به آغاز بارش رگباری و سیلابی از امروز شنبه در این شهرستان غرب مازندران از آماده باش نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین سفر استانی خود عصر امروز شنبه دوم تیرماه به اصفهان رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام «شیرازی» از برگزاری اجلاسیه کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در روز 9 تیر در مشهد مقدس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: باید توجه داشت مسائلی مانند حجاب و امثال آن با بگیر و ببند حل نمی شود، با ادب و عدل حل می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، امروز 2 تیرماه، نشست خبری گرامی‌داشت سالروز تاسیس هیأت رزمندگان اسلام با حضور سردار صادق آهنگران؛ عضو هیات موسس و امناء، سردار علی اکبر مداحی؛ مدیر ستاد مرکزی و خانم زهرا ساکت؛ مسئول واحد پیروان عترت در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد. در ابتدای این نشست علی‌اکبر مداحی ضمن بیان کرد: هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام شامل 15 نفر است که مسئولیت هیأت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نقاشی «حسرت جبرئیل» اثر حسن روح‌الامین در حسینیه موزه میراث خانه شهر مقدس قم در معرض دید جمعی از هنرمندان قرار گرفت. این اثر با تکنیک رنگ روغن در ابعاد 110 در 130 روی بوم در سال 1401 ترسیم شده است.