شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان در شنبه 29 دی سال 58 گفتگویی با حسن روحانی انجام داده است، گفتگویی در آستانه نخستین دور رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «آبی روشن» دومین تجربه کارگردانی بابک خواجه پاشاست که با پس زمینه ارادت به امام رضا (ع) تأکید مضاعفی بر اهمیت اخلاق در مناسبات زندگی اجتماعی و حال و هوای فردی آدم‌ها دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا تابستانی در 7 استان از جمله تهران از افزایش دمای اهواز به 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از چهره‌هایی که در مناظرههای انتخاباتی در صداوسیما به چشممی اید مصطفی پور محمدی بود. این نامزد انتخاباتی با تیزهوشی و حاضرجوابی توجه‌ها را حسابی به خود جلب کرد. یکی از چهره‌هایی که در مناظره‌های انتخاباتی در صداوسیما به چشم آمد مصطفی پور محمدی بود. این نامزد انتخاباتی با تیزهوشی و حاضرجوابی توجه‌ها را حسابی به خود جلب کرد. جالب‌تر اینکه نوع رفتار او یادآور روحانی بود تا جایی که...

وب‌گاه گسترش

توافقنامه بین علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا، و سعید صحت، رئیس هیئت مدیره بیمه معلم، به امضا رسید. با امضای این توافقنامه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از فرهنگیان و بیش از 15 میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش این شرکت‌ها به مدت 15 ماه فراهم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ سومین دوره آزمون زبان (msrt)، 26 مرداد ماه برگزار می‌شود و نتایج آزمون 5 شهریور ماه 1403 اعلام خواهد شد. متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند ازساعت 10 صبح روز یکشنبه سوم تیر ماه 1403 تا ساعت 18 روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 با مراجعه به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. حوزه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

شدت بارش امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای البرز، تهران و سمنان است. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد. صادق ضیاییان افزود: امروز (2 تیر) در استان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از معلمان و فرهنگیان به امضا رسید خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از معلمان و فرهنگیان به امضا رسید به گزارش عرشه آنلاین، تفاهم‌نامه سبد بیمه‌ای آموزش وپرورش با شرکت‌های بیمه دانا و معلم انعقاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 11 و 13 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 49 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا تابستانی در 7 استان از جمله تهران از افزایش دمای اهواز به 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک در نقاط مختلف کشور، کاهش دما در سواحل خزر و مواج بودن دریا در شمال و جنوب خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور به دلیل افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور به دلیل افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم.

وب‌گاه تابناک

تصادف زنجیره ای در محور ساوه - سلفچگان قم موجب جان باختن 4 نفر و مصدومیت 13 نفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان