شنبه 1 اردیبهشت 1403

قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر معتقد است که هنوز امکان قهرمانی این تیم در سری آ وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، 5 می یک روز بسیار تلخ در اذهان هواداران نراتزوری است. روزی که یوونتوس در هفته پایانی فصل 01-2000 توانست قهرمانی را از چنگ اینتر در بیاورد. بیانکونری در هفته آخر موفق شد با دو گل اودینزه را شکست دهد، در حالی که اینتر با شکست 4-2 برابر لاتزیو مواجه شد و در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد در آن فصل اسکودتو را فتح کند.

ماسیمو موراتی در آن زمان ریاست باشگاه اینتر را برعهده داشت و حالا او ابراز امیدواری کرده که اتفاقی مانند آن رخ دهد تا نراتزوری در هفته آخر فاتح اسکودتو شود. او گفت: "سخت است اما در فوتبال همه چیز ممکن است. معجزه ممکن است اتفاق بیفتد و همه چیز از لحظه ای به لحظه دیگر تغییر کند. ما این را خوب می دانیم. میلان و اینتر دو تیم بزرگ هستند. ممکن است مانند پروجا باران ببارد، یا میلان می تواند در 5 می با سرنوشتی مشابه ما روبرو شود. شاید 22 می می‌تواند به 5 می آنها تبدیل شود."

رئیس سابق باشگاه اینتر در ادامه باز هم تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و اینتر همچنان می تواند به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ امیدوار باشد. ماسیمو موراتی در ادامه گفت: "من هنوز معتقدم اینتر فرصتی برای رسیدن به قهرمانی دارد. یک بازی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است در فوتبال بیفتد. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اجازه دهید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد."

قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد 2
قهرمانی اینتر؟ شاید میلان به سرنوشت ما دچار شد 3